Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller medTittar på JVM, maken till tråkig match idag.
Här fick jag tips på ty4 i morse så julskinkan gjordes till schnitzel. Imorgon skall ta vägen förbi affären och kolla de sålde resterande skickar för halva priset. Brukar köpa minst 4 kg.Gör mat som inte har något med jul att göra
Vi åt tacos igårGör mat som inte har något med jul att göra
Du måste absolut kontakta polisen. Ta hand om dig och försök skriva ned och datumstämpla allt du "hör.".Jag hoppas att den bara finns i hennes huvud, om det nu är någon som blivit smygfotograferad. Fram till i morse visste jag inget om någon bild, och blev så paff av hela situationen att jag inte ställde några vettiga frågor.
Det jag först fick veta, för säkert någon månad sedan, var att sonen till omplaceringshundens avlidna matte hade fått ett brev(!) där någon typ varnat för mig, och skrivit i brevet att någon sett mig gå runt näck hemma. Jag har inte sett det brevet, men han ringde mig och berättade om det. Sedan mötte jag då skvallertanten i morse. Hon ger inte intryck av att vara senil eller så, men hon har mycket tankar och åsikter och är nog inte speciellt källkritisk heller...
Vi åt fläskpannkaka idag !Gör mat som inte har något med jul att göra