Vad gör vi? Del CCVI

Sonen har åkt till Uddevalla så jag njuter av friden
Han städade dock inte innan han åkte så nu irriterar jag mig på det.
Ska städa imorgon hela lägenheten

Vaken och om an inte glad sa valdigt nojd trotts en forkylning som haller pa att bryta ut. Naja, den forsta i ar da jag kor skolbarn varenda dag sa har jag klarat mig bra!
Det ar bast jag passar pa att vara nojd nu, jag ska till veterinaren med Emma-Sue for en booster i dag ... och bak i bilen ar fylld med "stuff", som jag nu maste rensa ut och fa in en bur som hon kan aka i. (Jag maste verkligen bestalla grindar fran Sverige ... typ i forrgar). Naja, det blir lite senare frukost for hundarna i dag och Emma-Sue kommer att fa frukost bak i bilen.:sneaky:

Har plockat undan extrasängar och stoppat in lakan i tvättmaskinen, och ser fram emot en lugn kväll. Vi hade julfirandet hos oss i år och även om det är underbart trevligt att träffa och hänga och äta med alla, så är det också skönt när man kan koppla av när alla åkt...

Vaken och om an inte glad sa valdigt nojd trotts en forkylning som haller pa att bryta ut. Naja, den forsta i ar da jag kor skolbarn varenda dag sa har jag klarat mig bra!
Det ar bast jag passar pa att vara nojd nu, jag ska till veterinaren med Emma-Sue for en booster i dag ... och bak i bilen ar fylld med "stuff", som jag nu maste rensa ut och fa in en bur som hon kan aka i. (Jag maste verkligen bestalla grindar fran Sverige ... typ i forrgar). Naja, det blir lite senare frukost for hundarna i dag och Emma-Sue kommer att fa frukost bak i bilen.:sneaky:

OCH ... hon inte bara at sin frukost, hon backade och ramlade ner bredvid rampen till bakluckan, men lustigt nog gav det tydligen mod. 🤔 :p Hon valde att ga, och sedan springa, upp och ner for rampen en hel massa ganger efter det. All forsiktighet var borta och livet lekte. Henne's forsiktigthet runt bilen har helt klart varit for att hon blev illamaende, da det slappt nu kan hon tydligen slappna av (och hon inte blev uppslukad av rampen🙄) sa ar det kul att ata dar och springa upp och nerfor rampen flera ganger.🥳 Da har vi ett bekymmer mindre!

Har trampat försiktigt på motionscykeln i gästhuset varje dag.

Är inte uppe i speciellt många minuter men känner ändå av musklerna på framsidan av låren. Är tydligen andra muskler än de jag använder till vardags. :)

Lyxigt att ha den på gården. Bara att dra på skorna och gå dit och köra en stund.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 088
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 288
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 446
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka