Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KattenPållen?
Inget kul alls, jag har varit lite krasslig i några dar, började med halsont, fortsatte med nysattacker så jag höll på att krevera, nu bara lite sveda i halsen och lite snorig så det går åt rätt håll. Jag blir sällan jättesjuk utan det brukar bli en lightversion. Lägga mig och "dö" har kroppen fattat att det gör jag bara inte utan drar bara ner lite på takten tjurig som jag är.Hemma sjuk. Så tråkigt!
Det är det värsta som finns, man vet inte var man ska ta vägen och det går ju inte heller att koppla bort smärtan.Haft tandvärk hela natten
Ska jaga min tandläkare nu
För många år sen var det en bekant som fick höra sin lilla trasselsudd ge hals bakom stallet men bara ett par gläfs och där försökte det lilla trollet leka älghund och studsade runt benen på ko och kalv, som gav blanka fasen i "denne där" och bara helt lugnt fortsatte käka ensilage. Det hade kunnat gå hur illa som helst men tydligen hade dom träffat på varann tidigare utan mattes vetskap när hunden glad i hågen kom skuttande skitlycklig när matte ropade.Jag ska pallra mig iväg till stallet strax. Min lilla råtthund tror att hon är en älghund och försöker låta livsfarlig. Vi har nämligen besök. De är hos grannen än så länge, men hunden har span på dem genom vardagsrumsfönstren.
Visa bifogad fil 156706
Vet inte om någon tipsat dig om det, men vischyvatten (stavning ? ) hjälper mot tunganIdag ska jag till Ackis och ”Look Good Feel Better” = sminkkurs. Kroppen verkar kännas bättre iaf men tungan ser ut och känns som sju svåra år. Det brukar ta ett par dagar för den att bli som vanligt igen.
Vet inte om någon tipsat dig om det, men vischyvatten (stavning ? ) hjälper mot tungan