Vad gör vi? Del CCXI

Då är det alltså en vinnande strategi :)

Jag är knäpp eller normal vet inte... Men jag har alltid städat innan eller under tiden jag skrivit mina inlämningsuppgifter.

Det syns när jag är inne i pluggmode, allt ska städas och i mellan perioderna förfaller det för att jag måste återhämta mig.

Ska bli skönt den 12/5 när totalt 4 års studier är klara och hemmet kan återgå till ett normal stadie.
Annars är du välkommen hit om du känner dig sugen på att städa. :angel:

Förstår varför spanska inkvisitionen (och andra) använde att hälla i folk stora mängder vatten som tortyr. Det smakar fruktansvärt äckligt och jag måste dricka enorma mängder. Eftersom mitt system är som det är, så måste jag dricka extra mycket.

Om de inte kan fixa det den här gången blir jag skogstokig.

2 veckor nu efter den öppna hjärtoperationen. Jag tror jag är mer i kris än henne. Kanske ska hitta nån att prata med, märker att jag vill prata om det för ”alla” så något behöver ju komma ut.

Så otroligt trött också. Hela tiden. Förstår nu de som har sjuka personer hemma, vilken extrem ansträngning!

Eftersom mitt system är som det är, så dricker jag äckel flera gånger i natt. Kommer ta en Bolt till St. Görans. Känner att jag inte orkar hoppa runt med en klump gips och byta tre gånger. Plus efter att ha fastat sedan i går kväll.

Suck sov tre timmar inatt. Blir galen av alla tankar som snurrar. Tagit prover inför läkarbesök nästa vecka. Där jag var igår hörde läkaren av sig och ville göra ett test till. Hon ville titta på röntgen igår innan hon bestämde sig och konsultera en kollega. Så nu vet jag inte riktigt vad det innebär, frågade inte så mycket då jag var på en buss när hon ringde och hon sa inte så mycket om det. Så får en tid till där.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 069
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
356
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 349
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 538

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka