Vad gör vi? Del CCXI

Morgonrutinen avklarad. Borstat tänderna, kollegan kommer hit och går ut med hundarna 06:30, sedan får de och katterna mat, jag hoppar tillbaka till sängen, tar mina tabletter och lite svag saft att skölja ner det med och väntar nu på att dagens första möte kl 07:45 ska starta och hör elefanthjorden ovanför göra sina morgonrutiner. :up:

Messenger_creation_59ED8E5A-61DE-4851-B725-B93DC7E6B254.webp
Fick frukost på sängen

Lite trött idag...gick verkligen i ett igår från kl 6 till kl 22. Började dagen idag med att träna som vanligt på onsdagar. Lite trögt på jobbet men har fått en del gjort iallafall, bara att kämpa på. Har båda ungarna hemma, förkylda. Ska ta en ridtur i solen på lunchen, ska ha med unghästen som handhäst. Det ser jag fram emot :)

Suttit i telefon och skype nästan oavbrutet sedan 0800. Jag har inte ens hunnit göra kaffe. Idag är det ovanligt många kolleger som behöver råd, stöd och handledning.

Men om inte jag får kaffe inom ett par minuter kommer kaos att uppstå.

Så mysig lunchtur med hästarna 🥰 Alldeles för varmt med jacka egentligen men fick överleva den halvtimmen haha. Hade som sagt unghästen med och hon var pigg, glad och framåt! Hoppas verkligen hon kommer bli en med mycket eget framåtdriv, det passar mig :D Det är intressant att "se" världen ur en unghästs ögon för man upptäcker sånt man inte tänkt på finns 😅 Hon är inte rädd men väldigt nyfiken och kollar på stenar, vattenpölar, lera i vägen osv osv :p

Njuter av värmen!
På lördag verkar det bli nån minusgrad och snö. Håhåjaja.

Pluggar pluggar pluggar.
Men efter ett möte sen ska jag nog sätta mig ute nånstans och plugga vidare.

Funderar på om jag kan se senaste avsnittet av White Lotus på min laptop på tåget eller om jag kommer göra halva vagnen sura för spoiler då 😅 Kanske får kolla på telefonen i stället..

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 070
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
359
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 622
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 637

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka