Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, helt klart personliga små djur.
Oj!
Jag hade en som trillat ner i trumman till badrumsfläkten en gång.Hur tusan har den lyckas krångla sig ner genom skorstenen in i kaminen och ändå ser den helt ok ut. Lite onaturligt lugn så kanske uttröttad. Jag har täckt några fönster och öppnat upp alla dörrar så håll tummarna att den snällt flyger ut.
Vilken gudomlig utsikt!
Ja, den är svår att fånga på bild bara. Men känns himla fritt med så mkt öppet och från höjden vi bor på. Vi har oftast ett gäng hjortar att kolla på med.Vilken gudomlig utsikt!
Min bil fick svetsat sitt avgasrör idag och översyn av datagrejen. Bes på tisdag.Idag har min fläkt på bilen fixats, nu ska bara det som den fick backning på av besiktningen fixas. Det ska göras i veckan.![]()
Han har pratat i över 24 timmar nu och tänker fortsätta så länge han orkar!Har lite halvt haft koll på Cory Bookers extremlånga tal i senaten under dagen och kvällen. Tror han snart är inne på 22 timmar utan att lämna golvet.
Hoppas det här gör att fler står upp mot Trump!