Vad gör vi? Del CCXI

Har tackat ja till nya stallet och sagt upp min gamla plats. Tråkigt att flytta, men på nya kommer han fortfarande kunna gå ute dygnet runt och stallägarna fodrar och mockar. Förhoppningsvis kommer det att hjälpa med min hälsa... Känner mig helt slut fysiskt och mentalt igen efter några riktigt bra veckor. Var uppe hos hästen imorse, vattnade kolonilotten och sedan vilat sedan lunch. Önskar att jag hade chips hemma, orutinerat! Får bli en kopp te istället 😅

Kommit hem. Fryser och har krupit under filten.. Dricker kaffe efter att ha smällt i mig en macka från fiket.
Ska läsa i väntan på att min kompis ska starta sin häst och en till.
IMG_3627.webp

Väntar på hamburgare från ett lokalt hak. Maken hämtar medan jag skulle lägga bebis. Bebis somnade i samma sekund som han hamnade i sängen. Mitt uppdrag är slutfört.

Borde ta hand om tvätten, men hata att vika lakan.
Skulle du inte på op idag, eller är jag virrig?

Väntar på hamburgare från ett lokalt hak. Maken hämtar medan jag skulle lägga bebis. Bebis somnade i samma sekund som han hamnade i sängen. Mitt uppdrag är slutfört.

Borde ta hand om tvätten, men hata att vika lakan.
Tänk om det vore lika enkelt att söva Marodören. Idag tog det över en timme att söva honom. Så stissig

Både den o du får panik om den kommer lös i huset, snabbt in o snabbt ut med den, att inte den vi hade här dog är ett under, Gissa skrek i högan sky för hon ville ta den, jag skrek i högan sky för jag ville inte ha askfågel i hela huset o på hunden, panik utbröt :D
Lite så är det! Jag är dessutom rädd för fåglar 🙈 Svin dumt och helt orationellt. Men lilla pippin tog det lugnt och tog en liten tur runt vardagsrummet och styrde sen ut genom altandörren. Flög bra och såg helt ok ut. Min puls är nästan normal och nu ska jag äta lite glass:bump:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 070
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
359
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 622
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 637

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka