Vad gör vi? Del CCXI

Funderar på om jag ska försöka laga lite mat eller om jag ska vänta till senare. 🤔
Blir nog att dra fram en stol till spisen och sedan sitta och äta där samtidigt som jag får värja mig mot katterna. 😼

Suck. Beställde kvickt nytt plånboksfodral till nya mobilen på fyndiq, sökte på den modellen jag skulle ha ändå var jag tydligen ouppmärksam och betsällde fel modell pga de jäkla smyger in andra modeller jag INTE sökt efter. Morr och mutter.

Äter lunch och njuter av nystädad lägenhet. Jag började lite i morse, sedan vaknade sambon och fortsatte under tiden jag tog mig ut på en fin promenad med hundarna. Livet är verkligen så mycket enklare och bättre tillsammans med honom och jag hoppas att det alltid får vara så :heart:

Började måndagen som vanligt med att träna, sen har jag löst ett problem på jobbet som jag trodde skulle bli en svårare nöt att knäcka. Fick den i knät i fredags och efter en helgs ledigt och en prat med min kollega så började det snurra igång och jag löste det. Nu ska jag bara rätta till felen som blivit pga det problemet 😅

Tog en underbar promenad i skogen med hundarna på lunchrasten. Strålande sol och fågelkvitter! Fick ta av mig till t-shirt till och med. Men men, kaffe påfyllt och en bra ljudbok i öronen så nu ska det jobbas några timmar till!

Nu är nog blodtrycket rejält förhöjt dock. Köpte nya lysrör men det ena går inte att vrida så det fäster. Jag blir galen! All teknik ska strula när pappa är borta!

Nya mobilen har anlänt men den tänker jag inte försöka inviga just nu när jag är så irriterad.

Ska nog köpa sushi.

Påbörjade mitt ex arbete men då plötsligt infann sig lusten att städa tvättstuga, toalett och duschrum i källaren. Lustigt hur min hjärna fungerar då jag bara städar när det är nödvändigt och jag anser väl inte direkt att det är nödvändigt att städa när man har ett ex arbete att göra :angel:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 068
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
356
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 346
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Allt om bur till bilen
  • Kattbilder #10
  • Importera från USA

Hästrelaterat

Tillbaka