Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycke och smak, jag är inte så svag för tuktade buskar och trädet tycker jag är förfärligt hur de misshandlat det.Jag har just kommit in efter en skon promenad I regnet. Eller egentligen inte regn, bara ett tunnt drizzle som man blir absolut genom blot av. Sa har sitter jag nu nyduschad I PJ's klockan 4 pa eftermiddagen och forbereder mig for att jobba I morgon igen. Forst skolbuss och sedan hundtraning. Men det ar kul sa jag ser fram emot bada.
Har ar ett fint trad och nagra valklippta buskar fran promenaden.
Visa bifogad fil 164752
Tycke och smak, jag är inte så svag för tuktade buskar och trädet tycker jag är förfärligt hur de misshandlat det.
Ååh vad för restaurang?Bokat bord för min årliga födelsedagsmiddag, etiopiskt blir der i år igen. Är ju så vansinnigt gott.![]()
Simba i Göteborg! Mitt emot operan. Såååå gott!Ååh vad för restaurang?
Mvh är alltid ute efter nya roliga ställen att äta på.
Heja!Sitter i sängen med en kopp kaffe.
Gött.
Pluggar körkortsteori som är veckans ord fram till torsdag![]()
Tack! Då vet jag vad jag ska föreslå för sambo och svärföräldrarna nästa gång vi hälsar på dem.Simba i Göteborg! Mitt emot operan. Såååå gott!
Jodå, det ser jag och tycker det ser hemskt ut.Det enda de gjort ar att klippa av de langa hangande kvistarna sa det far en en "svamp" form och de kan komma at marken runt tradet.