Vad gör vi? Del CCXI

Sitter nyduschad i nybäddad säng och äter Ben & Jerry's :d Är helt slut både fysiskt och mentalt och har ont i exakt varenda muskel efter en minst sagt fartfylld helg full av spänning och nerver, så jag hoppas få sova gott i natt!

Har precis sett filmen Nordsjön. Har velat se den ett tag, och nu finns den på SVTplay så passade på. Jättebra! Norge kan göra film!

Klockan är 08.00 här och ja sitter med en kaffe och cigg på verandan! Regnet har upphört men det är rätt varmt med hög luftfuktighet redan.
Ska kika på tidvattnet-tider snart och se när det bäst passar att ta hunden till stranden för en promenad.

Jag hoppas även byggarna har tid att komma någon gång idag och färdigställa det nyrenoverade badrummet!
Bara några små detaljer kvar!

20250331_080252.webp

Jag har just kommit in efter en skon promenad I regnet. Eller egentligen inte regn, bara ett tunnt drizzle som man blir absolut genom blot av. Sa har sitter jag nu nyduschad I PJ's klockan 4 pa eftermiddagen och forbereder mig for att jobba I morgon igen. Forst skolbuss och sedan hundtraning. Men det ar kul sa jag ser fram emot bada.

Har ar ett fint trad och nagra valklippta buskar fran promenaden. :p
IMG_0134.webp

Jag har just kommit in efter en skon promenad I regnet. Eller egentligen inte regn, bara ett tunnt drizzle som man blir absolut genom blot av. Sa har sitter jag nu nyduschad I PJ's klockan 4 pa eftermiddagen och forbereder mig for att jobba I morgon igen. Forst skolbuss och sedan hundtraning. Men det ar kul sa jag ser fram emot bada.

Har ar ett fint trad och nagra valklippta buskar fran promenaden. :p
Visa bifogad fil 164752
Tycke och smak, jag är inte så svag för tuktade buskar och trädet tycker jag är förfärligt hur de misshandlat det.

Studiedag idag och vi får jobba hemma. Såklart lyckades jag ha en tid för p-spruta 7:30. Men ja ja.
Ska fråga om jag kan få ta nästa med lite tätare intervall för det är så störigt när det blir mitt i semestern och man inte ens vet om man är hemma.
Längtar efter kaffet.

Sitter i soffan, ska äta frukost och är nöjd med att ha fått in en matta i tvättmaskinen. Den var lite tung och bökig, men jag lyckades överlista den :p Nu dags att titta på youtube och hoppas lite på att jag vinner två instagramtävlingar jag är med i. Det är sällan jag bryr mig om sådant, men nu var det extremt lockande vinster så jag kunde inte låta bli...

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 070
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
359
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 543
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 637

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka