Vad gör vi? Del CCXI

Har tittat på första säsongen av Arkiv X, 24 avsnitt, har bara första säsongen tyvärr. Tittar nu på första säsongen av Mord i Sinnet. Där har jag alla sex säsongerna dock. :) Har ätit en knäckemacka med ägg och kaviar och funderar på att ta en mugg te.
Funderar på att vattna mina planteringar, planterade äppelgurka, pärontomat, rädisor samt två andra tomatsorter i går. Får se om det blir något av dem. :) Har inte gröna fingrar alls och brukar misslyckas tyvärr och min altan ligger inte direkt i sol. Får ge det en chans.

Citronte först kanske.

Försöker tränga bort oron inför besöket på sjukhuset imorgon. Går sådär. Har läkartid klockan 10. Tänk om de hittar något farligt. Eller inte hittar något alls då vet jag fortfarande inte vad som är fel. Hoppas också den andra remissen ska komma fram under denna veckan som kommer. Känner mig också konstant orolig för att jag ska få en liknande episod igen som förra söndagen.

Försöker tränga bort oron inför besöket på sjukhuset imorgon. Går sådär. Har läkartid klockan 10. Tänk om de hittar något farligt. Eller inte hittar något alls då vet jag fortfarande inte vad som är fel. Hoppas också den andra remissen ska komma fram under denna veckan som kommer. Känner mig också konstant orolig för att jag ska få en liknande episod igen som förra söndagen.
Håller tummarna för dig imorgon att det ska gå bra och du får ett svar. ❤️

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 114
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
362
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 079
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka