Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är helskumt. Men allting funkar igen så jag vet inte riktigt vad vi kan göra mer liksom.
100%!Det finns få saker som är så tillfredsställande som att äntligen kunna smörja in händerna som blivit torra.
/handcreme-missbrukaren
Skriver under på den defintivt!Det finns få saker som är så tillfredsställande som att äntligen kunna smörja in händerna som blivit torra.
/handcreme-missbrukaren
Det är faktiskt sant!Det finns få saker som är så tillfredsställande som att äntligen kunna smörja in händerna som blivit torra.
/handcreme-missbrukaren
Håller tummarna för dig imorgon att det ska gå bra och du får ett svar.Försöker tränga bort oron inför besöket på sjukhuset imorgon. Går sådär. Har läkartid klockan 10. Tänk om de hittar något farligt. Eller inte hittar något alls då vet jag fortfarande inte vad som är fel. Hoppas också den andra remissen ska komma fram under denna veckan som kommer. Känner mig också konstant orolig för att jag ska få en liknande episod igen som förra söndagen.