Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har träffat på många fårskallar i mina dar, tror inte det hade hjälpt.Visa bifogad fil 164717
När man läser fort och fel och tänker att det måste vara ett för tidigt aprilskämt, skola för stökiga får????![]()
Fick en gigantisk portion med äggröra, bacon, prinskorvar och två pannkakor i min kasse. Orkade inte äta upp allt och sparar pannkakorna en stund. Bra lunchmat och bra att köpa något de annars kanske skulle slänga. Definitivt mer än prisvärt, det var väldigt gott med. Kommer köpa igen och då prova från något annat ställe.Har köpt en frukostkasse genom too good to go appen från ett hotell i stan.
Ja jag har funderat på regn. Har det inte regnat lite? Så visst är det ok med lite regn och inte bara solsken?Det regnar
Ja jag vill ha regn så det växer i hagar land trädgård åkrar och vallar
Vad märkligt? Då är ju verkligen frågan var problemet sitterYay, tork och tvätt funkar igen! Vet inte varför eller hur, men de startade nu när vi testade igen. Gött! Ska testa tvätta nånting med så får vi se om det håller i sig
Samma härDet regnar
Ja jag vill ha regn så det växer i hagar land trädgård åkrar och vallar
Tyvärr blev det nog bara ”en skvätt” här som vanligtSamma här!
Ja det är helskumt. Men allting funkar igen så jag vet inte riktigt vad vi kan göra mer liksom.Vad märkligt? Då är ju verkligen frågan var problemet sitter?