Tyvärr. En väldigt grå morgon här. Men jag såg rådjur och hörde - vad jag tror var - en hel flock (3-4) hackspettarWow!! Ni som sover nu missar hur det ser ut ute, allt är orange/rosa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr. En väldigt grå morgon här. Men jag såg rådjur och hörde - vad jag tror var - en hel flock (3-4) hackspettarWow!! Ni som sover nu missar hur det ser ut ute, allt är orange/rosa![]()
Här var det också väldigt vackertWow!! Ni som sover nu missar hur det ser ut ute, allt är orange/rosa![]()
Du kan säkert få sjukresa, kolla med mottagningen.Jodå, bara maxdos. Är trött på mat jag inte mår bra av, eg snabba kolhydrater som är det lättaste att fixa. Men snart, snart, 1 april, så är det över. Överväger att ta en Bolt fram och tillbaka. Att hoppa runt med en fot i gips med två byten är inte helt lockande.
Och hålla djur borta!Sitter och tittar in i brasan i kaminen. Tänk vad eld är viktig! I överlevnadsprogram verkar elden vara i prinicp den viktigaste faktorn för inte bara ren överlevnad (hålla sig varm, torka kläder, laga mat) men också för en känsla av lugn, säkerhet och trivsel. Elden är farlig, men otroligt mysig
!