Vad gör vi? Del CCXI

Superväder ute idag, så jag har varit ute och "vårpysslat" med ditten och datten :up:
Men jag har inte kunnat göra så mycket som jag vill, för nu kommer den där perioden på året (dvs fram till okt/nov) då knoppen vill SÅ mycket mer än vad kroppen klarar av :down: så jag har försökt göra saker i lugnt tempo och gjort EN sak i taget - tänk att det ska vara så svårt :cautious:
Det måste gå att lära gamla hundar att sitta, eller?? :meh:

Ena såret på magen har spruckit. Sitter i kö till 1177 nu för att höra vad jag kan göra. Vill verkligen inte åka in till sjukhuset bara för det. Speciellt inte när lilleman precis har somnat efter en lång dag. Hoppas det räcker att tejpa lite eller nåt. Ska ju ändå ta bort agrafferna på måndag.

Idag har vi varit duktiga! Jag har mockat hage, plockat sten och grenar etc i den. Haft två nyfikna, gosiga hästkompisar på släp hela tiden. Så i vilopauserna har det gosats. ❤️
Sambo har tömt en massa flyttlådor och prylar som stått i garaget tillfälligt.
Nu blir det snart Chop Chop. 😍

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 068
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
356
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 346
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Importera från USA
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka