Vad gör vi? Del CCXI

IMG_3859.webp

Hagmock och mys! Vilket vårväder! 😍

Jag lyckades att inte ha täckning på kontot när en autogirobetalning skulle göras.
Det verkar inte som att banken har försökt att dra igen och på hemsidan till företaget står det att om det inte finns täckning så drar de dubbelt nästa månad.
Men får det ngr konsekvenser i övrigt? Anmärkningar?

Jag lyckades att inte ha täckning på kontot när en autogirobetalning skulle göras.
Det verkar inte som att banken har försökt att dra igen och på hemsidan till företaget står det att om det inte finns täckning så drar de dubbelt nästa månad.
Men får det ngr konsekvenser i övrigt? Anmärkningar?
Nej och om du vill kan du göra en egen inbetalning om du har uppgifterna.

Nej och om du vill kan du göra en egen inbetalning om du har uppgifterna.
Det stod att man inte kunde göra en egen inbetalning utan att de drar dubbelt nästa månad. (Skulle det inte finnas pengar då säga tjänsten upp)
Men jag tycker att det är pinsamt att ha missat.

Jadå! Tog examen 2007! Med ett skinande hem 😂
Då är det alltså en vinnande strategi :)

Jag är knäpp eller normal vet inte... Men jag har alltid städat innan eller under tiden jag skrivit mina inlämningsuppgifter.

Det syns när jag är inne i pluggmode, allt ska städas och i mellan perioderna förfaller det för att jag måste återhämta mig.

Ska bli skönt den 12/5 när totalt 4 års studier är klara och hemmet kan återgå till ett normal stadie.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 069
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
356
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 349
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 538

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka