Ska påbörja en köttfärspaj
. Lite segt med att lämna soffan bara, nu när jag precis fått sätta mig i den....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Påbörjade mitt ex arbete men då plötsligt infann sig lusten att städa tvättstuga, toalett och duschrum i källaren. Lustigt hur min hjärna fungerar då jag bara städar när det är nödvändigt och jag anser väl inte direkt att det är nödvändigt att städa när man har ett ex arbete att göra![]()
Hur gick det, och för vilket jobb var det?Har en intervju on teams imorgon. Problemet är bara att jag inte har en aning om vilket jobb det gäller.
Gick det bra med din D-uppsats?Mitt badrum var aldrig så rent som när jag skrev D-uppsats...
Har du någon du kan prata med om det?Oron bara gnager och äter upp mig inifrån.![]()
Nej och om du vill kan du göra en egen inbetalning om du har uppgifterna.Jag lyckades att inte ha täckning på kontot när en autogirobetalning skulle göras.
Det verkar inte som att banken har försökt att dra igen och på hemsidan till företaget står det att om det inte finns täckning så drar de dubbelt nästa månad.
Men får det ngr konsekvenser i övrigt? Anmärkningar?
Det stod att man inte kunde göra en egen inbetalning utan att de drar dubbelt nästa månad. (Skulle det inte finnas pengar då säga tjänsten upp)Nej och om du vill kan du göra en egen inbetalning om du har uppgifterna.
Man ger dom riktigt fästingmedel så dom inte riskerar livet med bara humbug medeldå är ju frågan hur man ska skydda katten från äckelfästingar. Spraya citron ska ju hålla asen borta men kattskrället tvättar ju sig o citron är giftigt för katt....
Gick det bra med din D-uppsats?
Du funderar inte på att göra en till ?Jadå! Tog examen 2007! Med ett skinande hem![]()
Du funderar inte på att göra en till ?![]()
![]()
Aha är det därför folk väljer att plugga livet ut. Mvh enbart gymnasiet.....Du funderar inte på att göra en till ?![]()
![]()
Då är det alltså en vinnande strategiJadå! Tog examen 2007! Med ett skinande hem![]()