Tror inte det för nån gång ibland får jag uppdateringar.Du har inte inställt så? Det hade blivit inställt så för mig ett tag innan jag upptäckte felet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte det för nån gång ibland får jag uppdateringar.Du har inte inställt så? Det hade blivit inställt så för mig ett tag innan jag upptäckte felet.
Skriver under på detta! Mitt paket befinner sig någonstans i postgången, i obestämd riktning, likt Schrödingers Secret Santapaket. Skickas det hit eller dit? Ingen vetAck, den svåraste tiden i Secret Santa. Inget kan man avslöja. Alla har antingen skickat eller inte skickat.
Men ja, jag har fått dubbelkolla sista skick-datum flera gånger för att se om jag också borde vara stressadGott om tid kvar ju!
Och till min tomte - chilla! Det är bara jobbigt att ha paket att titta på..![]()
Håller med!Gott om tid kvar ju!
Och till min tomte - chilla! Det är bara jobbigt att ha paket att titta på..![]()
Det har jag försökt göra, hon tyckte också att det var svårt.Bolla med någon i din närhet?![]()
Jag medMen ja, jag har fått dubbelkolla sista skick-datum flera gånger för att se om jag också borde vara stressad![]()
Bra där!Nu har jag hämtat mitt paket.Påbörjar listan.
Vi som fått paket:
- Blacksmithfarm