Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och naturligtvis ska det stÄ hund inte hindEtt paket var till varje hind plus ett gemensamt. Ett till Kyra och ett till mig.
SÄ spÀnnande Visa bifogad fil 158348
Nu kan jag rÀkna bort dig som min tomteHar slagit in paket. Och hittat en lÄda.
Kommit pÄ en annorlunda ledtrÄd. FrÄgan Àr om den gör det för enkelt, men jag tÀnkte att jag ska prova.
Ăr det för enkelt fĂ„r jag nog Ă„tergĂ„ till mina luriga ledtrĂ„dar som varit nĂ€stan omöjliga istĂ€llet .
Kanske har jag redan postat det. Eller sÄ har jag inte köpt en frakt Àn eller ens tejpat igen lÄdan.
Har du fÄtt din lÄda och öppnat ytterförpackningen och sett att du har en lurig ledtrÄd?Nu kan jag rÀkna bort dig som min tomte
Jag lÀste inte klart ditt inlÀgg du skulle kunna vara min tomteHar du fÄtt din lÄda och öppnat ytterförpackningen och sett att du har en lurig ledtrÄd?
Jag som började hoppas du fÄtt en riktigt lurig ledtrÄd man kunde fÄ ta del av sen efter julafton .Jag lÀste inte klart ditt inlÀgg du skulle kunna vara min tomte
Mitt paket Àr inlÀmnat i lördags sÄ inte fÄtt det ÀnnuJag som började hoppas du fÄtt en riktigt lurig ledtrÄd man kunde fÄ ta del av .
Samma hÀrJag tycker mitt offer ska vara stolt över att SS-klapparna Àr de enda julklapparna som jag inhandlat Àn sÄ lÀnge, dvs hen har gÄtt före sambo, familj etc.
Bra ledtrÄd att skicka medHar inte skrivit pÄ nÄgra dagar för jag Àr lite sur...
Jag har letat som en galning efter min gröna AdventsstjÀrna och den har varit puts vÀck... SÄpass illa att jag fick köpa ny.
Vad tror ni jag hittade bland julklappspappren?
SÄ jag har surat för att jag redan köpt en ny (som dessutom Àr snyggare) men ÀndÄ