Secret Santa 2024

1000015374.webp

Ett paket till mig, ett till skĂ€ggis och ett till guldhĂ€sten. đŸ„°
Var tvungen att fĂ„ med det fina silkespappret med snöflingor pĂ„, som paketen lĂ„g inbĂ€ddade i. 😍

Har slagit in paket. Och hittat en lÄda.

Kommit pÄ en annorlunda ledtrÄd. FrÄgan Àr om den gör det för enkelt, men jag tÀnkte att jag ska prova.
Är det för enkelt fĂ„r jag nog Ă„tergĂ„ till mina luriga ledtrĂ„dar som varit nĂ€stan omöjliga istĂ€llet đŸ€Ł.

Kanske har jag redan postat det. Eller sÄ har jag inte köpt en frakt Àn eller ens tejpat igen lÄdan.

Har slagit in paket. Och hittat en lÄda.

Kommit pÄ en annorlunda ledtrÄd. FrÄgan Àr om den gör det för enkelt, men jag tÀnkte att jag ska prova.
Är det för enkelt fĂ„r jag nog Ă„tergĂ„ till mina luriga ledtrĂ„dar som varit nĂ€stan omöjliga istĂ€llet đŸ€Ł.

Kanske har jag redan postat det. Eller sÄ har jag inte köpt en frakt Àn eller ens tejpat igen lÄdan.
Nu kan jag rĂ€kna bort dig som min tomte đŸ€Ł

Har inte skrivit pÄ nÄgra dagar för jag Àr lite sur...

Jag har letat som en galning efter min gröna AdventsstjÀrna och den har varit puts vÀck... SÄpass illa att jag fick köpa ny.

Vad tror ni jag hittade bland julklappspappren?

SÄ jag har surat för att jag redan köpt en ny (som dessutom Àr snyggare) men ÀndÄ

Har inte skrivit pÄ nÄgra dagar för jag Àr lite sur...

Jag har letat som en galning efter min gröna AdventsstjÀrna och den har varit puts vÀck... SÄpass illa att jag fick köpa ny.

Vad tror ni jag hittade bland julklappspappren?

SÄ jag har surat för att jag redan köpt en ny (som dessutom Àr snyggare) men ÀndÄ
Bra ledtrĂ„d att skicka med 😁

Liknande trÄdar

Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 159
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 972
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 990
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 529
Senast: zassoo
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Af vill utreda
  • Att lĂ€mna i smyg