Jag har en grej klar, väntar bara på leverans. Har lite idéer om resten också men inget som jag fixat ännu. Lite klurigt denna gång faktiskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart! Det är en tradition i stil med Kalle på julaftonUj, lever detta fortfarande.
Och att inte fråga om råd här på buke. Kan bli lite väl avslöjandeInser att mitt svåraste är nästan att inte säga något alls. Ibland vill man liksom skryta om ett inköp/fynd eller inslagning eller så, men det går ju inte! får säga åt mig själv att inte säga något om någon julklapp för att inte riskera att försäga mig
Och att inte fråga om råd här på buke. Kan bli lite väl avslöjande
Ja man vill ju liksom skryta om att man gjort det man ska i tid, men nej, det får man inte!För att inte säga när man postar paketet
Ja man vill ju liksom skryta om att man gjort det man ska i tid, men nej, det får man inte!
Ja! Jag känner mig nästan lite tråkig ibland som inte säger nåt för att inte avslöjaInser att mitt svåraste är nästan att inte säga något alls. Ibland vill man liksom skryta om ett inköp/fynd eller inslagning eller så, men det går ju inte! får säga åt mig själv att inte säga något om någon julklapp för att inte riskera att försäga mig
Och det är nu man alltså inte ska skriva typ "oj vad snabbt!" så man avslöjar att man inte är skyldig... Om man inte är lurig?!Jag har fått avisering! Kommer få gömma paketet långt in i garderoben!