Secret Santa 2024

Har beställt ett par saker men jag kommer garanterat glömma bort att jag har beställt för det är lång leveranstid så jag kommer nog köpa en del annat också :laugh:

Samma här, jag har egentligen tid, men det var flera med som jag knappt sett o vet 0 om ,så backade av den anledningen
Åh, men var med nästa gång! 🩷 Jag brukar inte heller "känna" den jag får som tomtebarn, och ofta brukar nog inte min tomte "känna" mig heller (hänger mest på Katt). Men det är det som är så roligt med den här leken, alla får vara med. Man får lämna lite ledtrådar om sig själv som ens tomte sedan får ta del av. Vissa ger jättetydliga ledtrådar, andra ger lite vagare ledtrådar. Klapparna behöver inte bli perfekta (även om jag vet att man ju VILL pricka 110 % rätt). Så länge man har försökt så syns det verkligen, och det är när man har försökt som klapparna blir 110 % rätt, oavsett vad de är. Det är omtanken bakom som gör det hela så fint! 😍

Jag hoppas att du vill vara med nästa gång! 🤗

Jag hade tankt vara med ... men det kom en hjartattack i vagen. Da jag inte var saker pa hur pigg jag skulle vara och hur mycket jag skulle orka sa far det bli nasta ar i stallet :cautious: men jag ska forsoka folja den har traden och kolla vilken typ av ledtradar man har och vad ni hittar pa for att folja dem.:)
Så otäckt! Krya på dig och ta hand om dig. 🩷

Åh, men var med nästa gång! 🩷 Jag brukar inte heller "känna" den jag får som tomtebarn, och ofta brukar nog inte min tomte "känna" mig heller (hänger mest på Katt). Men det är det som är så roligt med den här leken, alla får vara med. Man får lämna lite ledtrådar om sig själv som ens tomte sedan får ta del av. Vissa ger jättetydliga ledtrådar, andra ger lite vagare ledtrådar. Klapparna behöver inte bli perfekta (även om jag vet att man ju VILL pricka 110 % rätt). Så länge man har försökt så syns det verkligen, och det är när man har försökt som klapparna blir 110 % rätt, oavsett vad de är. Det är omtanken bakom som gör det hela så fint! 😍

Jag hoppas att du vill vara med nästa gång! 🤗
Jag har ju varit med 2 ggr ,det gick väl ok, men mina tomtar har varit fantastiska :love:

Jag har ju varit med 2 ggr ,det gick väl ok, men mina tomtar har varit fantastiska :love:

I mitt fall var det ju en ren lyckoträff när jag köpte likadan skylt till grannarna 😃🥰. Lakritsen la jag ju lite tid på att hitta din favvo😃🥰. Men som sagt, visst är detta en så rolig lek! Jag tordes inte va med på bra länge för jag trodde det skulle bli knöligt att skicka 🫣😂.

I mitt fall var det ju en ren lyckoträff när jag köpte likadan skylt till grannarna 😃🥰. Lakritsen la jag ju lite tid på att hitta din favvo😃🥰. Men som sagt, visst är detta en så rolig lek! Jag tordes inte va med på bra länge för jag trodde det skulle bli knöligt att skicka 🫣😂.
Skylten ståtar på dörren hemma så den är under tak o vet du vad jag hittade i en låda häromdagen,lakrits om den är från förra året eller året innan vet jag inte, men den är oöppnad o såg bra ut

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 371
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 816
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 602
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 424
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar