Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så lost. Har ett par grejer klara men sen då..
Hmm får klura
Samma här! Har inte mycket tid över i december tyvärr, men älskar att följa trådenHa så kul!!
Blev att jag stod över i år. Blir det Secret Santa 2025 kanske jag hoppar på igen . Den här leken är så toppenrolig
Samma här, jag har egentligen tid, men det var flera med som jag knappt sett o vet 0 om ,så backade av den anledningenSamma här! Har inte mycket tid över i december tyvärr, men älskar att följa tråden
Samma här, jag har egentligen tid, men det var flera med som jag knappt sett o vet 0 om ,så backade av den anledningen
Mitt duktiga ,jag vill pricka rätt, får problem med detVet noll om flera men tänker att det blir en större utmaning
Mitt duktiga ,jag vill pricka rätt, får problem med det
Åh, men var med nästa gång! Jag brukar inte heller "känna" den jag får som tomtebarn, och ofta brukar nog inte min tomte "känna" mig heller (hänger mest på Katt). Men det är det som är så roligt med den här leken, alla får vara med. Man får lämna lite ledtrådar om sig själv som ens tomte sedan får ta del av. Vissa ger jättetydliga ledtrådar, andra ger lite vagare ledtrådar. Klapparna behöver inte bli perfekta (även om jag vet att man ju VILL pricka 110 % rätt). Så länge man har försökt så syns det verkligen, och det är när man har försökt som klapparna blir 110 % rätt, oavsett vad de är. Det är omtanken bakom som gör det hela så fint!Samma här, jag har egentligen tid, men det var flera med som jag knappt sett o vet 0 om ,så backade av den anledningen
Så otäckt! Krya på dig och ta hand om dig.Jag hade tankt vara med ... men det kom en hjartattack i vagen. Da jag inte var saker pa hur pigg jag skulle vara och hur mycket jag skulle orka sa far det bli nasta ar i stallet men jag ska forsoka folja den har traden och kolla vilken typ av ledtradar man har och vad ni hittar pa for att folja dem.
Oj vad läskigt! Hoppas att det ordnar upp sig för dig också. Ta hand om dig!Samma här. Ingen hjärtattack m en trafikolycka.
Vi får ta igen det nästa år.
Jag har ju varit med 2 ggr ,det gick väl ok, men mina tomtar har varit fantastiskaÅh, men var med nästa gång! Jag brukar inte heller "känna" den jag får som tomtebarn, och ofta brukar nog inte min tomte "känna" mig heller (hänger mest på Katt). Men det är det som är så roligt med den här leken, alla får vara med. Man får lämna lite ledtrådar om sig själv som ens tomte sedan får ta del av. Vissa ger jättetydliga ledtrådar, andra ger lite vagare ledtrådar. Klapparna behöver inte bli perfekta (även om jag vet att man ju VILL pricka 110 % rätt). Så länge man har försökt så syns det verkligen, och det är när man har försökt som klapparna blir 110 % rätt, oavsett vad de är. Det är omtanken bakom som gör det hela så fint!
Jag hoppas att du vill vara med nästa gång!
Jag har ju varit med 2 ggr ,det gick väl ok, men mina tomtar har varit fantastiska
Skylten ståtar på dörren hemma så den är under tak o vet du vad jag hittade i en låda häromdagen,lakrits om den är från förra året eller året innan vet jag inte, men den är oöppnad o såg bra utI mitt fall var det ju en ren lyckoträff när jag köpte likadan skylt till grannarna . Lakritsen la jag ju lite tid på att hitta din favvo. Men som sagt, visst är detta en så rolig lek! Jag tordes inte va med på bra länge för jag trodde det skulle bli knöligt att skicka .
Skylten ståtar på dörren hemma så den är under tak o vet du vad jag hittade i en låda häromdagen,lakrits om den är från förra året eller året innan vet jag inte, men den är oöppnad o såg bra ut