Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för svar!Jag har ett par olika, en av de större upplever jag är av lite bättre kvalitet. Mest att jag upplever att den är lite tjockare/tätare. Likaså har jag känt på någon billigare som nästan upplevts som lite ”rivig” med risk då för att repa. Men kommer tyvärr inte på var jag köpt mina, tror att en av de mindre är dogman
Kan dock inte säga om någon av dom är bättre/sämre på att reflektera?
Har ingen bil själv men efter att ha åkt med många vill jag tipsa om att ha en stor som täcker hela bilen. Då blir det svalt och skönt i min erfarenhet.Den varma säsongen närmar sig med stormsteg och jag behöver skaffa en silverduk.
Finns det skillnader i kvalitet och vilken tycker ni är bäst? Och hur stor tror ni jag behöver skaffa?
Vi har en Skoda superb som tösen åker i.
Tack! Sitter och velar mellan en mellanstor eller riktigt stor, så då kanske det blir en som täcker mer då.Risk för repor finns absolut, man får hantera dem lite varsamt och gärna ta hjälp av andra kursare om det är möjligt. Jag tycker att det är värt att köpa några kortare spännband så att man kan fästa hörnen på lämpligt vis, så slipper man att vinden sveper iväg duken och eventuellt skrapar lacken.
Håller också med om tipset att köpa tillräckligt stor. Har en 3x3 till min BMW 320 och den funkar tillfredsställande och täcker kupén, men hade inte skadat om den var aningens större.
Tack för tipset om att köpa tillräckligt storHar ingen bil själv men efter att ha åkt med många vill jag tipsa om att ha en stor som täcker hela bilen. Då blir det svalt och skönt i min erfarenhet.
Har förstått att här är de av någon slags aluminiummesh, som kan repa om man har otur.Nu har jag inte kollat pa silverdukar pa manga ar, den Jag har ar sakert 10-15 ar gammal, men Jag har nog aldrig sett en som skulle kunna repa lacken pa en bil. Den Jag har ar jatte mjuk och kan inte ens repa laderkladseln i bilen eller nagot annat. Undrar om det bara ar I Sverige de riskerar att repa?
Nu har jag inte kollat pa silverdukar pa manga ar, den Jag har ar sakert 10-15 ar gammal, men Jag har nog aldrig sett en som skulle kunna repa lacken pa en bil. Den Jag har ar jatte mjuk och kan inte ens repa laderkladseln i bilen eller nagot annat. Undrar om det bara ar I Sverige de riskerar att repa?