Köpt första klapparna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Senaste åren har jag också tvekat. Men det slutar alltid med att jag är med ändå.Jag tvekade på om jag skulle vara med iår. Har haft mycket med dödsfall i familjen och en pappa som nyss flyttat till äldreboende så har städat hans lägenhet och fixat massor. Är rätt mentalt slut men så är det ändå rätt roligt att vara med.
Har ett par idéer men måste googla lite till för att hitta rätt.
Jag har en plan till en plan .Jag har också beställt första klappen.
Samma här. Ingen hjärtattack m en trafikolycka.Jag hade tankt vara med ... men det kom en hjartattack i vagen. Da jag inte var saker pa hur pigg jag skulle vara och hur mycket jag skulle orka sa far det bli nasta ar i stallet men jag ska forsoka folja den har traden och kolla vilken typ av ledtradar man har och vad ni hittar pa for att folja dem.
Samma här. Ingen hjärtattack m en trafikolycka.
Vi får ta igen det nästa år.
Jag hade tankt vara med ... men det kom en hjartattack i vagen. Da jag inte var saker pa hur pigg jag skulle vara och hur mycket jag skulle orka sa far det bli nasta ar i stallet men jag ska forsoka folja den har traden och kolla vilken typ av ledtradar man har och vad ni hittar pa for att folja dem.
Jag har fått lysande ledtrådar som leder helt utanför min vanliga zon.
Har gjort ett försök att beställa lite, fast det var en väldigt knepig sajt. Det leder till att jag inte har en aning om beställningen gick igenom eller inte.
Nu sitter jag i lite limbo och vet inte om jag har köpt eller inte....
Alla mina klappar hittas i UK och har alltså svindyr frakt! Sådär tre fyra gånger värdet på grejen. Så typiskt, för jag har så många fantastiska ideer.
Och tullen på detJa asså det där med frakten
Och tullen på det
Behöver det vara mer då?Jag är så lost. Har ett par grejer klara men sen då..
Hmm får klura
Nån sak till iafBehöver det vara mer då?