Whamageddon 2024

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 111
  • Visningar Visningar 3 287
Jo jag fattar att det är frivilligt , därför är det så mysko att andra är med frivilligt eftersom det är frivilligt, så jag undrar varför??
Det finns många saker som är frivilliga och som folk är med på frivilligt.
Tex så är det många som rider och är i stallet frivilligt, varför gör de det?

Suck...håll er borta från Instagram.

Åkte precis dit.

Bifogade filer

• Screenshot_20241204_164456_Instagram.webp
    Screenshot_20241204_164456_Instagram.webp
    60,9 KB · Visningar: 30
Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?!

Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under perioden 1-24 december.
Hör man den är man Whammad och hamnar i Whamhalla!
Jag är med än så länge. Har aldrig radion på utan lyssnar endast via spotify. Så hemma och i bilen är det lugnt, men jag riskerar förstås att bli whammad i affärer osv.

Är med! Min största fiende är närbutiken - de större instanserna verkar ha uppgraderat sin julspellista och varierar mera, samt att jag har hörlurarna i när jag går runt där.
I närbutiken är de så trevliga att jag gärna pratar med dem. Kanske bäst att ghosta dem fram till jul? :D

Jag är fortfarande med och jag använder aldrig smart shuffle på Spotify. Däremot måste jag göra en shoppingrunda på flera köpcenter inom kort och då lär det vara kört :cautious:

Jag åkte ut igår.
Slog över till P4 i bilen (för det var en dålig låt på P3) och WHAM, BAM där drog de första tonerna igång :(.
Klart oproffsigt av mig.
Men jag ska slipa taktiken till nästa år :up::sneaky::D.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 054
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2
Svar
34
· Visningar
1 081
Senast: _Elly_
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
523
Senast: Jeps
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 522
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka