Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns många saker som är frivilliga och som folk är med på frivilligt.Jo jag fattar att det är frivilligt , därför är det så mysko att andra är med frivilligt eftersom det är frivilligt, så jag undrar varför??
Mariah Careys låt är vidrig.Inte än så länge men måste nog hålla mig borta från köpcentrum för att vara säker. Lyssnar inte på radio och kollar mest på dokumentärer och utländska serier/filmer utan reklam. Själv avskyr jag Mariah Careys låt mer.
Tack för påminnelsen om att stänga av smart shuffle eller vad det heterÅkte dit idag. Satte igång Spotify i bilen och från INGENSTANS kom den.
Jag är med än så länge. Har aldrig radion på utan lyssnar endast via spotify. Så hemma och i bilen är det lugnt, men jag riskerar förstås att bli whammad i affärer osv.Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?!
Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under perioden 1-24 december.
Hör man den är man Whammad och hamnar i Whamhalla!
1. HörlurarJag är fortfarande med och jag använder aldrig smart shuffle på Spotify. Däremot måste jag göra en shoppingrunda på flera köpcenter inom kort och då lär det vara kört![]()
Jag körde nåt år på Beach Boys i lurarna under julshoppingen. Det var på något sätt riktigt trevligt. Inte deras julalbum utan vanliga låtar.1. Hörlurar
2. Rammstein
3. Höj volymen
Yep, know the feeling..Startade bilen igår och radion gick igång. Rök direkt![]()