Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dumstruten på. Whammad i slutsekunderna genom att själv sätta på en random julskiva för lite matlagningsstämning. Jag borde ju fattat vart det är på väg när tredje spåret ”Tänd ett ljus” ljöd i köket….
Nu så, efter att ha tagit mig igenom Whamageddon satte jag på den, med mening, i bilen
Utmanat ödet med jullistor på Spotify (igår var första gången jag medvetet dolde den) men främst barnlistor och där verkar den knappt vara med. Även lyssnat på Mix Megapol och gått i köpcenter och ändå klarat mig. Otroligt.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.