Whamageddon 2024

Jag är också fortfarande med. Men så utsätter jag mig inte heller för platser där den spelas eller lyssnar på radio. Måste dock till köpcentrum i veckan, det är den stora faran.

Musikhjälpen kan man ju inte kolla på … :stop:

Haha, jo man kan kolla men man får fasen stirra på rutan hela tiden - jag duckade nyss en säker whammning med hjälp av den där "nästa låt"-varningen i den lilla rutan till vänster. Men nu tänker jag att det borde vara säkert resten av kvällen, Musikhjälpen brukar ju inte upprepa sig så extremt ofta som reklamradiokanalerna.

Såg att någon stackare blivit whammad av att lyssna på P1 som ändå lyckats snika in lite "härlig julmusik". Mycket försåtligt. Nu intensifieras attackerna för oss tappra krigare som återstår.
De började prata om julmusik i morse i P1 så både av ointresse och whamageddon-röd-varningslampa så byttes snabbt till en CD med fina James Blunt-låtar istället.

Såg att någon stackare blivit whammad av att lyssna på P1 som ändå lyckats snika in lite "härlig julmusik". Mycket försåtligt. Nu intensifieras attackerna för oss tappra krigare som återstår.
Jag lyssnar ganska mycket på P1, så jag får se upp!

Annars tror jag att det som har räddat mig så här långt är att jag inte köper några julklappar i år. Jag går alltså inte i butiker något nämnvärt.

Fortfarande med! Livrädd i går när yngste sonen skulle klippa sig i ett köpcentrum, men klarade mig!

Har goda förhoppningar på att klara mig genom helgen också, det är hockeysammandrag och "last christmas" är liksom inte riktigt med på de vanliga hockeyspellistorna, eller hm jag kanske måste maila matchansvarige och säkerställa? :confused::D

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
19 192
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 239
Senast: zassoo
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 089
Senast: malumbub
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka