Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
9:e december - jag är fortfarande med! Men blir allt mer nojig för varje dag som går känner jag
Vi var ett gäng som var ute och åt i lördags, personalen skrattade gott när jag ville försäkra mig om att de inte hade white christmas på spellistan
Haha, undra om jag frågade efter white christmas eller last christmas nu blir jag ju orolig över mig självDe skrattade för att du frågade efter fel låt och de säkert hade den farliga på listan :-)
Fortfarande lätt chockad över att min status klarade sig igenom ett par timmar på Mall of Scandinavia med dottern. Det var där jag hörde covern men efter tydligt regelutpekande kvar i matchen.
Musikhjälpen kan man ju inte kolla på …
De började prata om julmusik i morse i P1 så både av ointresse och whamageddon-röd-varningslampa så byttes snabbt till en CD med fina James Blunt-låtar istället.Såg att någon stackare blivit whammad av att lyssna på P1 som ändå lyckats snika in lite "härlig julmusik". Mycket försåtligt. Nu intensifieras attackerna för oss tappra krigare som återstår.
Med tanke på att det i år är 40 år sedan låten släpptes så kan den absolut vara med i kulturprogram etc. Farligt.De började prata om julmusik i morse i P1 så både av ointresse och whamageddon-röd-varningslampa så byttes snabbt till en CD med fina James Blunt-låtar istället.
Jag lyssnar ganska mycket på P1, så jag får se upp!Såg att någon stackare blivit whammad av att lyssna på P1 som ändå lyckats snika in lite "härlig julmusik". Mycket försåtligt. Nu intensifieras attackerna för oss tappra krigare som återstår.
Mm jag blev whammad. Brukar byta till svt2 för att se nyheter så bytte av vana.Nu kom den igen på Musikhjälpen
Samma unge whammade mig idag... Så gick det med de höga förväntningarna. Jag är ute!Min unge har någon konstig faiblesse för julmusik som är lite åt musikalhållet. Inte alls vad kan hade valt, men han bestämmer musiken i bilen. Konsekvensen är att jag känner mig konkurrenskraftig i racet!