Whamageddon 2024

Jag tittar på Father Brown för närvarande och den enda julmusiken där är Oh Come All Ye Faithful, Adeste Fideles, Hark to the World, God Rest Ye Merry Gentlemen, Twelve Days of Christmas och liknande. Helt ok eftersom jag älskar engelska christmas carols. Kommer fortfarande ihåg när jag pluggade i York och det var julkonserter i York Minster med kyrkokören. Helt fantastisk akustik och omgivning.

Inte hört den ännu, men lyssnar typ bara på Mix Megapol med barnet i bilen fortfarande (pga att "riktiga" bilen är trasig - i den brukar vi köra Spotify) men fortfarande klarat mig.
Dock ska vi till ett köpcentrum idag. Plus öppet hus på en ridklubb. Så räknar med att åka ut idag.

9:e december - jag är fortfarande med! Men blir allt mer nojig för varje dag som går känner jag :D
Vi var ett gäng som var ute och åt i lördags, personalen skrattade gott när jag ville försäkra mig om att de inte hade white christmas på spellistan :D

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
19 198
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 239
Senast: zassoo
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 089
Senast: malumbub
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka