Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Radion är verkligen förrädisk!Jag satte igång radion precis när wham tog ton.
Tack och hej för mej
Och då har jag ändå lyssnat på julmusik på Spotify, lyssnat på radio och besökt köpcentrum och butiker innan dess.Och nu blev jag Whammad. Är hemma hos päronen och de satte på julmusik för Marodören.
Gå på ishockey! Det är verkligen en wham-fri zon har jag upptäckt.Tja, en positiv sak med mitt nederlag i lördags är att nu kan jag åtminstone låta radion stå på hemma, lyssna på radio i bilen, gå in i affärer osv utan att bete mig som en paranoid spion.
Har under veckan lagt märke till hur otroligt ofta Wham spelas! SÅ bra är den inte.
Haha, har inte satt min fot på en hockeymatch sen jag blev medlockad nån gång strax efter millennieskiftetGå på ishockey! Det är verkligen en wham-fri zon har jag upptäckt.
Programledaren borde få ett diplom, stipendium och blommor för visad hänsyn!På lokala p4-kanalen nyss, programledaren:
"Whamageddon, jag säger bara whamageddon, ni som inte förstår njut på."
Sen kom den. Vet inte om det är fusk men schysst ändå. Jag är inte med själv men nu var första gången jag hörde den i år faktiskt.