Våtdräkt

Fille

Trådstartare
Jag fryser väldigt mycket när jag är i badhuset med barnen och badar, så pass att jag idag har ont i kroppen efter gårdagens besök på badhuset. Började därför fundera på våtdräkt. Skulle det hjälpa vid bad med barn? Vad ska man ha för någon? Försökte googla men tycker alla storlekar verkar så små, jag är 184 cm lång med kurviga former.

Jag fryser väldigt mycket när jag är i badhuset med barnen och badar, så pass att jag idag har ont i kroppen efter gårdagens besök på badhuset. Började därför fundera på våtdräkt. Skulle det hjälpa vid bad med barn? Vad ska man ha för någon? Försökte googla men tycker alla storlekar verkar så små, jag är 184 cm lång med kurviga former.

Du behöver säkert XL bara för längden, L är precis på gränsen för mig som är 178cm. För kort våtdräkt liksom drar ihop en, man får ont i ryggen.

Du behöver säkert XL bara för längden, L är precis på gränsen för mig som är 178cm. För kort våtdräkt liksom drar ihop en, man får ont i ryggen.
Hur töjbara är de? Tycker alla är för smala typ enl storlekstabeller. Måste nog dock mäta mig, det var ett tag sedan!

Mitt barns simlärare hade alla våtdräkt med korta ärmar och ben :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 710
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 274
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 310
Senast: Jahaja
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 670

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka