Mysteriet med de försvunna popcornen

Skön tråd! Jag ville köpa Estrellas smörpopcorn som enbart funnits på ett ställe här i stan förra veckan men länken som postades här förklarar nog det :)

om inte affären slutat med popcornen så jag får importera från andra städer...
#intelitenstad

Dom popcornen verkar inte gå åt som smör här uppe, lilla Konsum hade en full kartong av dom vad jag kunde se :p

Finns på en del andra ställen med. Vi beställer mat ibland, och den maten levereras från en Hemköp här i Göteborg. Och de har Bjärechips. Sååå goda!

Näe inte överallt säkert, men välsorterade butiker borde kunna ha dem.

För övrigt är jag skeptisk mot popcorn i påse, popcorn ska vara varma :D

Förutom Skåne så har jag sett dem på citygross (i Uppsala, är ju inte säkert att de finns på alla CG)

Aha men då gäller det bara att hitta rätt butik då :D Cheddarsmaken är ljuvlig!

Har inte hittat dem här iaf. Uppsala
Som sagt, no probs! Här i UK finns de i överflöd, tror jag kan hitta minst fyra olika märken bara i byn. Finns också sötsalt och karamell. ^^ Vad vill du ha?

I min personliga åsikt är det mer eller mindre en styggelse så jag skickar dem gärna härifrån. :D;)

Som sagt, no probs! Här i UK finns de i överflöd, tror jag kan hitta minst fyra olika märken bara i byn. Finns också sötsalt och karamell. ^^ Vad vill du ha?

I min personliga åsikt är det mer eller mindre en styggelse så jag skickar dem gärna härifrån. :D;)
sockrade

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 107
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 511
Senast: Hajfisk
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 236
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 835
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar