R
Raderad medlem 6459
Hahahaha! Linschips wtf?? Lovar att det inte var jag som gick till tidningarna i alla fall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaha! Linschips wtf?? Lovar att det inte var jag som gick till tidningarna i alla fall!
Rekommenderar Bjäre-chips!Här finns inte Estrellas, men Willys brukar ha Lays. Jag är så pjoskig så vill ha svenskproducerade
Rekommenderar Bjäre-chips!
Men de finns väl inte överallt? Jag har bara sett dem i Skåne.
Näe inte överallt säkert, men välsorterade butiker borde kunna ha dem.Men de finns väl inte överallt? Jag har bara sett dem i Skåne.
Förutom Skåne så har jag sett dem på citygross (i Uppsala, är ju inte säkert att de finns på alla CG)Men de finns väl inte överallt? Jag har bara sett dem i Skåne.
Jag kan skicka sockrade popcorn! Här är det svårt att hitta salta ibland.Jag letar efter Sockrade Popcorn. Vet ej vad de finns?
Matsmart hade dem ett tag, men inte längre
Finns på en del andra ställen med. Vi beställer mat ibland, och den maten levereras från en Hemköp här i Göteborg. Och de har Bjärechips. Sååå goda!
Näe inte överallt säkert, men välsorterade butiker borde kunna ha dem.
För övrigt är jag skeptisk mot popcorn i påse, popcorn ska vara varma
Förutom Skåne så har jag sett dem på citygross (i Uppsala, är ju inte säkert att de finns på alla CG)
HahahaSkämt åsido, Hemköp och Ica vid Mariatorget (uppgången mot polishuset) hade i fredags.
Aha men då gäller det bara att hitta rätt butik då Cheddarsmaken är ljuvlig!
Har inte hittat dem här iaf. UppsalaJag kan skicka sockrade popcorn! Här är det svårt att hitta salta ibland.
Som sagt, no probs! Här i UK finns de i överflöd, tror jag kan hitta minst fyra olika märken bara i byn. Finns också sötsalt och karamell. ^^ Vad vill du ha?Har inte hittat dem här iaf. Uppsala
sockradeSom sagt, no probs! Här i UK finns de i överflöd, tror jag kan hitta minst fyra olika märken bara i byn. Finns också sötsalt och karamell. ^^ Vad vill du ha?
I min personliga åsikt är det mer eller mindre en styggelse så jag skickar dem gärna härifrån.
sockrade
ok, gjort nuJag får inte skicka PM av någon anledning. Prova du PM:a mig så ska vi se till att du får ett par påsar. ^^