R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De godaste är helt klart Bjäre Chips Salt&Vinäger. HELT outstanding! Finns i Skåne + att jag har hittat dem på City Gross. *tips *
Men gud! VARJE gång jag går förbi de där popcornen så blir jag typ orimligt irriterad och tänker "vem köper ens dom där (jävlarna)? Poppa egna för fan!".
Men det är alltså @niphredil
Haha jepp, det är jag det .Men gud! VARJE gång jag går förbi de där popcornen så blir jag typ orimligt irriterad och tänker "vem köper ens dom där (jävlarna)? Poppa egna för fan!".
Men det är alltså @niphredil
Haha jepp, det är jag det .
Jag köper de vanliga, salta bara. Cheddar är ingen favorit här. Testa du .Alltså. Jag känner att jag måste prova dem igen. Vet ju att jag ätit dem tidigare, men minns inte dem särskilt väl tyvärr
Är det de salta som gäller? Eller cheddar? Jag ÄLSKAR ostsmak på snacks, så det känns som att jag borde gilla dem...
/mvh popcorntok som helst poppar i gryta.
Alltså. Jag känner att jag måste prova dem igen. Vet ju att jag ätit dem tidigare, men minns inte dem särskilt väl tyvärr
Är det de salta som gäller? Eller cheddar? Jag ÄLSKAR ostsmak på snacks, så det känns som att jag borde gilla dem...
Nej men nu har du fel .Cheddar cheddar cheddar (sorry Niphredil att jag propagerar lite i din tråd )
Klart det ska va cheddar! Miljoner råttor och möss kan inte ha fel!
Alltså. Jag känner att jag måste prova dem igen. Vet ju att jag ätit dem tidigare, men minns inte dem särskilt väl tyvärr
Jag brukar poppa mina själv, blir massa popcorn för lite pengar och jag får dom precis som jag vill ha dom. Nu, tack vare den här tråden blev jag riktigt sugen på "poppisar" (som jag ibland kallar popcornen), blir nog till att traska till köket och göra en kastrull.Alla butiker i närheten av där jag bor och där jag arbetar har slutat sälja mina favoritpopcorn. What the f? Säljs de där ni bor? Hur kan de bara ta bort min popcorn ur sortimentet?
Är mina popcorn utrotningshotade?