Mysteriet med de försvunna popcornen

Haha jepp, det är jag det :D.

Alltså. Jag känner att jag måste prova dem igen. Vet ju att jag ätit dem tidigare, men minns inte dem särskilt väl tyvärr :p

Är det de salta som gäller? Eller cheddar? Jag ÄLSKAR ostsmak på snacks, så det känns som att jag borde gilla dem...

/mvh popcorntok som helst poppar i gryta.

Nu vart jag sugen på popcorn. Har dock bara micropop och måste leta reda på en fungerande micro i ngt av de andra husen på gården och jag är sjuk och orkar inte :arghh:

Alltså. Jag känner att jag måste prova dem igen. Vet ju att jag ätit dem tidigare, men minns inte dem särskilt väl tyvärr :p

Är det de salta som gäller? Eller cheddar? Jag ÄLSKAR ostsmak på snacks, så det känns som att jag borde gilla dem...

/mvh popcorntok som helst poppar i gryta.
Jag köper de vanliga, salta bara. Cheddar är ingen favorit här. Testa du :D.

Popcornuppdatering!

Lådan kom idag, med 12 finfina påsar popcorn i. Kan hälsa att:

1. påsarna var normalstorlek, dvs inte alls små.
2. popcornen går ut sista december så nu jävlar får vi äta så fort vi kan.

:banana:

Alla butiker i närheten av där jag bor och där jag arbetar har slutat sälja mina favoritpopcorn. What the f? Säljs de där ni bor? Hur kan de bara ta bort min popcorn ur sortimentet?

16046-5533-Estrella-Popcorn-Cheddar-90g_R2-173x260.png

Är mina popcorn utrotningshotade? :eek:
Jag brukar poppa mina själv, blir massa popcorn för lite pengar och jag får dom precis som jag vill ha dom. Nu, tack vare den här tråden blev jag riktigt sugen på "poppisar" (som jag ibland kallar popcornen), blir nog till att traska till köket och göra en kastrull. :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 108
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 511
Senast: Hajfisk
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 236
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 835
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar