Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lovar att uppdatera när ni kan sluta hålla koll, förstår att ni är ute day and night för att leta efter popcorn till mig heart.
+1 på det.Jag har funderat på om någon köper de där påsarna med färdigpoppade (och även de där kompakta spiralerna som smakar kartong), nu har den här tråden gjort mig sugen på att smaka.
De färdigpoppade är SÅ goda! Jag och min man brukade köpa på oss massa påsar när vi var på besök här förut och skulle tillbaka till Madrid .Jag har funderat på om någon köper de där påsarna med färdigpoppade (och även de där kompakta spiralerna som smakar kartong), nu har den här tråden gjort mig sugen på att smaka.
De där popcornen fast med cheddar är mina favoriter.. även de verkar vara testade eller ngt?? Inflikar en annan beroende
Jag också! Måste prova nu känner jag, men frågan är om jag vill veta hur gott det är... Det känns som att jag har tillräckligt mycket laster här i livet som det är!Jag har funderat på om någon köper de där påsarna med färdigpoppade (och även de där kompakta spiralerna som smakar kartong), nu har den här tråden gjort mig sugen på att smaka.
Håller helt klart med!! Dom popcornen är oslagbara! Bäst smak och ingen hård kärna i mitten av de poppade popcorden eller seghet som fom andra kan ge. Med en popcornmaskin kan man inte misslyckas med Bonnie Lee!De bästa poppa hemma är Bonnie Lee. Oslagbara.
På temat. Vart har Estrellas Salt & Vinäger tagit vägen?
Alla butiker i närheten av där jag bor och där jag arbetar har slutat sälja mina favoritpopcorn. What the f? Säljs de där ni bor? Hur kan de bara ta bort min popcorn ur sortimentet?
Är mina popcorn utrotningshotade?
Här finns inte Estrellas, men Willys brukar ha Lays. Jag är så pjoskig så vill ha svenskproduceradeFavoritchipsen!
Är estrella dem turkosa? De har jag hittat, men de godaste salt och vinäger är lays.
Jamen jag vet!!! Förstå chocken när jag fattade att det här är större än bara mina lokala icor och coop! Och jaaa, OLWs är inte alls lika goda!Herregud, är det alltså en landsomfattande brist?!
Jag trodde det bara var här!
Själv lever jag på Estrellas Indianpop och har nu rejäl abstinens. OLW:s är inte lika goda.
Alla butiker i närheten av där jag bor och där jag arbetar har slutat sälja mina favoritpopcorn. What the f? Säljs de där ni bor? Hur kan de bara ta bort min popcorn ur sortimentet?
Är mina popcorn utrotningshotade?
Här finns inte Estrellas, men Willys brukar ha Lays. Jag är så pjoskig så vill ha svenskproducerade
De godaste är helt klart Bjäre Chips Salt&Vinäger. HELT outstanding! Finns i Skåne + att jag har hittat dem på City Gross. *tips *Favoritchipsen!
Är estrella dem turkosa? De har jag hittat, men de godaste salt och vinäger är lays.
Ja, fast om summan av lasterna är konstant så kanske popcornen knuffar ut jordnötsringarna... eller chokladen eller de röda napparna eller marsipanbröden eller kanelbullarna eller half baked-glassen eller...Jag också! Måste prova nu känner jag, men frågan är om jag vill veta hur gott det är... Det känns som att jag har tillräckligt mycket laster här i livet som det är!