Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Svettas jämt och ständigt. Får byta tshirt flera gånger om dan. Är 44 år snart
2 3
Svar
44
· Visningar
2 368
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Lite kris här. Först ramlade jag och förstörde ledbandet så att jag knappt kan ta mig fram alls och varje steg gör ont. Nu har jag...
Svar
14
· Visningar
2 153
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Igår var jag med om en liten grej vilket som tur är bara resulterade i ett finger som gör ont. Jag tänkte inte på det då, eftersom det...
Svar
1
· Visningar
458
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej på er alla! Kan ni inte tipsa och råda mig hur man får ordning i vardagen? Känner lätt panik över att allt bli kaos och att jag ej...
2
Svar
34
· Visningar
2 413
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Vad har ni för preventivmedel? Efter att ha testat flera sorters Ppiller och inget funkar, jag blir nedstämd och får huvudvärk har jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 387
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 913
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Vet inte riktigt vart jag ska börja, eller ens varför jag skriver om jag ska vara helt ärlig, för att känna mig mindre ensam kanske? Har...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 706
Senast: whyme
·
Kropp & Själ Jag tog hål i öronen(!) i lördags, med påföljande blodtrycksfall. Inte helt oväntat, då jag varit med om det för snart 10 år sen när jag...
Svar
18
· Visningar
5 635
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Har sedan ca en vecka en mer eller mindre konstant besk smak i munnen. Jag har haft lite så förut, men då har det gått om efter 3 dagars...
2
Svar
27
· Visningar
34 417
Senast: tott
·
Kropp & Själ Hello Dr Buke! Blir galen, har så ont i tungroten på vänstersida och lite ner mot halsen. Har varit småförkyld tidigare och brukar ha...
Svar
4
· Visningar
9 884
Senast: tara
·
Kropp & Själ Jag funderar på preventivmedel. Använder bara kondom nu men det hade varit bra med alternativ längre fram. Är lite kluven till hormoner...
Svar
14
· Visningar
1 718
Senast: Carand
·
Kropp & Själ Jag har blivit sexuellt utnyttjad/våldtagen för två dagar sedan. Det går inte att få ur min kropp, känner mig inte längre som en...
2
Svar
22
· Visningar
1 657
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Skitlöjlig tråd kommer detta bli, men jag måste!! Jag tycker att det är oerhört läskigt att prova nya saker. Jag har som liten fått...
Svar
14
· Visningar
1 164
Kropp & Själ Är det någon mer som kör LCHF? Jag tänkte att man kunde samla tips och recept! Hur länge har ni kört LCHF ? :) varför började ni? Jag...
Svar
4
· Visningar
609
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Hej jag har legat på sjukhus i 3 dagar pågrund av kraftig huvudvärk också med yrsel och feber blodtrycket var en aning för högt. Nu är...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Var får man tag på badskum som inte har Bamse på framsidan? Och bra badsalt som man inte blir helt ruinerad av? Jag vet att det inte är...
2 3
Svar
56
· Visningar
11 552
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Eftersom jag är gravt överviktig så installerade jag en kaloriräkningsapp. Målet skulle vara 1200 kcal per dygn. Börjar dagen med en...
18 19 20
Svar
394
· Visningar
24 123
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag har börjat tröttna på mitt långa hår. Det är väl fint och så, men det är så tråkigt. Det sitter nästan alltid i en hästsvans eller...
2
Svar
33
· Visningar
6 106
Kropp & Själ Jag har bokat in mig på ett spinningpass. Jag har cyklat mycket på vanlig motionscykel men inte varit med på spinning mer än en gång för...
Svar
12
· Visningar
724
Senast: Lilla
·
  • Låst
Kropp & Själ En tråd för oss med STOR övervikt som vill pusha och peppas! Gå ner tillsammans. Med stor övervikt pratar vi åtminstone 15 kg som ska...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
170 677
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #9