svea
Trådstartare
Åååå finns denna forfarande att få tag på. Den är så ljuvlig!
Vart köper man denna?
På alldeles för få ställen. Ska köpa ett flak nästa gång jag ser den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åååå finns denna forfarande att få tag på. Den är så ljuvlig!
Vart köper man denna?
Jag avskyr ju att bada i badkar!Schampo ger mer bubblor än badskum... Men ska man ha något riktigt najs i badet så ska det vara Myrten!
Jag avskyr ju att bada i badkar!
Schampo ger mer bubblor än badskum... Men ska man ha något riktigt najs i badet så ska det vara Myrten!
Jag har köpt på Maxi flera gånger så det beror nog på handlaren om de tar hem eller inte. Du får fråga om de inte kan ta in den?Jag trodde inte att den gick att få tag på längre! Vilken affär/affärskedja köpte du den i? Då kanske min lokala handlare kan ta in den. jag har kollat på både Maxi och Coop utan att hitta den.
Det där yogamärket har bubbelbad, vad hette de nu igen Rituals. Det är dock kanske ruinerande, säkert 170 kr flaskan, men större än Bamseflaskorna. (vet för jag spanade in för julklappsinköpen, har inte provat)Var får man tag på badskum som inte har Bamse på framsidan? Och bra badsalt som man inte blir helt ruinerad av? Jag vet att det inte är så miljövänligt att bada, men jag överlever inte vintern utan mitt badkar och om jag inte får det så måste jag flyga söderut i stället.
Haha jag läste Myrten dusch och blod och tänkte hjälp!Schampo ger mer bubblor än badskum... Men ska man ha något riktigt najs i badet så ska det vara Myrten!
Inte alla butiker som har. Jag har hittat på Willys. Men fråga om de kan ta hem!Jag trodde inte att den gick att få tag på längre! Vilken affär/affärskedja köpte du den i? Då kanske min lokala handlare kan ta in den. jag har kollat på både Maxi och Coop utan att hitta den.
Inte alla butiker som har. Jag har hittat på Willys. Men fråga om de kan ta hem!
Haha ja jag tänkte att det lät lite väl påfluget så jag la in en bild efteråtJag avskyr ju att bada i badkar!
Haha jag läste Myrten dusch och blod och tänkte hjälp!
Hjälp jo!
Såhär?
Men hjälp hos dig vågar man inte bada
Såhär?
Jag bara undrar.
Saltet förstår jag.
Men varför bubblor?
bubblor är skönt ju.Jag bara undrar.
Saltet förstår jag.
Men varför bubblor?