Bubblor, finns de?

Schampo ger mer bubblor än badskum... Men ska man ha något riktigt najs i badet så ska det vara Myrten!
046.jpg
Jag avskyr ju att bada i badkar!:arghh:

:D

Bodyshops "shower gel" bubblar bra och luktar gott! Relativt ofta är det erbjudanden så att de inte är jättedyra. Luktar inte så starkt heller. Lagom! Finns många goda dofter!

De har badskum också. Men duschkrämen funkar väldigt bra den med.

Jag har hittat bubblor på vanliga ica affären, tidigare gick det åt en hel del här hemma men numera är vi ännu större miljöbovar och har ett utomhusspa. :o:D Men det är helt underbart för våra kroppar och vårt sinne. :D

Schampo ger mer bubblor än badskum... Men ska man ha något riktigt najs i badet så ska det vara Myrten!
046.jpg

Jag trodde inte att den gick att få tag på längre! Vilken affär/affärskedja köpte du den i? Då kanske min lokala handlare kan ta in den. jag har kollat på både Maxi och Coop utan att hitta den.

Jag trodde inte att den gick att få tag på längre! Vilken affär/affärskedja köpte du den i? Då kanske min lokala handlare kan ta in den. jag har kollat på både Maxi och Coop utan att hitta den.
Jag har köpt på Maxi flera gånger så det beror nog på handlaren om de tar hem eller inte. Du får fråga om de inte kan ta in den?

Var får man tag på badskum som inte har Bamse på framsidan? Och bra badsalt som man inte blir helt ruinerad av? Jag vet att det inte är så miljövänligt att bada, men jag överlever inte vintern utan mitt badkar och om jag inte får det så måste jag flyga söderut i stället.
Det där yogamärket har bubbelbad, vad hette de nu igen Rituals. Det är dock kanske ruinerande, säkert 170 kr flaskan, men större än Bamseflaskorna. (vet för jag spanade in för julklappsinköpen, har inte provat)

Badsalt såg jag bara ruinerande från Ortigia.

Inte alla butiker som har. Jag har hittat på Willys. Men fråga om de kan ta hem!

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
925
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 088
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 105
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 049
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar