hur glömmer man

Fick veta senare att han ofta gör helt galna saker när han har druckit mycket sprit, är det en ursäkt till att våldföra sig sexuellt på en annan person? Han påstår att han inte visste vad han gjorde. Det kanske stämmer eftersom jag inte ens minns vad som hände efter det att han slitit av mig kläderna och påbörjat den sexuella handlingen. Det är helt svart.
Att han ofta gör galna saker på fyllan är definitivt ingen ursäkt, tvärtom innebär det att han borde låta bli alkohol helt.
Ansvaret är och förblir hans alldeles oavsett. Hans handlingar, hans ansvar.

Fick veta senare att han ofta gör helt galna saker när han har druckit mycket sprit, är det en ursäkt till att våldföra sig sexuellt på en annan person? Han påstår att han inte visste vad han gjorde. Det kanske stämmer eftersom jag inte ens minns vad som hände efter det att han slitit av mig kläderna och påbörjat den sexuella handlingen. Det är helt svart.

Jag kan inte säkra bevis, eftersom jag haft sex med min pojkvän efter det som skedde. Det har gått för lång tid att samla bevis. Duschade i säkert en timme när jag vaknade på morgonen.

Dessutom är en anmälan helt onödig eftersom ingen någonsin åker fast. Att behöva rodda med anmälan och dessutom helt utan minne av det väsentliga känns sådär- Jag vill bara gå vidare och försöka glömma att det någonsin har skett.
Ditt enda ansvar är mot dig själv, gör det du behöver för att må bättre <3 .Han äger allt ansvar för vad han gjorde.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 164
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 426
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 128
Senast: lundsbo
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 338
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?