Hedinn
Moderator
Ja, och det har ju gjorts också, även av mig.Det fetmarkerade är väl precis vad många gör i den här tråden? Avfärdar TS åsikter och upplevelser så i ärlighetens namn kanske vi kan rikta pekpinnen på dem också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, och det har ju gjorts också, även av mig.Det fetmarkerade är väl precis vad många gör i den här tråden? Avfärdar TS åsikter och upplevelser så i ärlighetens namn kanske vi kan rikta pekpinnen på dem också.
Ja, och det har ju gjorts också, även av mig.Men det är ju långt ifrån alla som inte haft samma åsikt som TS som svarat på ett obehagligt sätt, enligt min bedömning.
Min, och uppenbarligen andras, åsikt är att det är TS önskan. Att tycka att det här är en av de obehagligaste trådarna någonsin tyder på det.
Det obehagliga är väl inte att folk inte håller med utan att folk är så otroligt okänsliga och vissa rent utsagt otrevliga. Jag håller med om att tråden är obehaglig.
Precis så. Eller jag tänker också ett steg längre: Vad har vi för vård ute i Sverige, om detta är ett normaltillstånd för många, där relevant information om den egna kroppen är långt ifrån en självklarhet och något som man ändå måste "kämpa för" i någon mån?
Ja men precis. Och vården ÄR åt helvete. Inte all vård, men stora delar av den. Och bara för att någon annan inte tycker det så betyder ju inte det att mina åsikter och erfarenheter är något slags påhitt eller något jag överdriver. Ens känslor är ju riktiga för en själv.
Ja men precis. Och vården ÄR åt helvete. Inte all vård, men stora delar av den. Och bara för att någon annan inte tycker det så betyder ju inte det att mina åsikter och erfarenheter är något slags påhitt eller något jag överdriver. Ens känslor är ju riktiga för en själv.