Spin-offar på personlighetstest från dejtingtråden

You are either Si or Am.

You are either Si or Am, the twin Siamese cats from Lady and The Tramp. You are who you are, and you don't care who likes it. You don't take any guff from anyone. If anyone tries to blame their messes on you, they'll be sorry. You also have a spectacular tail swish.

Stämmer nog rätt bra förutom det där med svans viftningen då förstås. :p

Rufus
You are Rufus, Penny's faithful cat from The Rescuers. You are wise, understanding and a caring companion. You take care of other people before you take care of yourself. You want two things in life: for your loved ones to be happy and to take a nap.

Jag blev också Rufus :up:

Jag blev Försvarare, kommer inte ihåg bokstavskombinationen men definitivt introvert i alla fall :up:

I övrigt har jag idag fått reda på att jag är Pocahontas/Merida, att jag skulle ha varit en malteser som hund (a dedicated companion), att mitt spirit animal är en buffel (men den beskrivningen var så totalfel, nånting om att jag alltid vill att det ska hända något, jösses :confused::laugh:) och att min disney-katt är Thomas O'Malley.

Ja just det, jag skulle varit i Ravenclaw på Hogwarts! :D

Rufus
You are Rufus, Penny's faithful cat from The Rescuers. You are wise, understanding and a caring companion. You take care of other people before you take care of yourself. You want two things in life: for your loved ones to be happy and to take a nap.

Han fick jag också :)

Jag tyckte beskrivningen var fin men det vete sjutton om den stämmer in på mig.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka