Spin-offar på personlighetstest från dejtingtråden

Prokrastinerar tråkiga göromål genom att göra alla tester:

Mediator INFP-T, S:t Bernhard, 40 % Ariel 60 % Mulan, Hustomte, Poseidon
 
Athena som grekisk gudinna.
Disneyprinsessa blev Askungen och Belle. Trodde det skulle bli Pocahontas för det har jag blivit i något annat test.

Min telefon blir trög av testerna. Nu har jag rensat historiken så funkar den som vanligt igen.
 
De flesta vet väl på ett ungefär hur de gör i olika situationer och de som är helt omedvetna kommer nog inte sånt där test att ändra deras uppfattning.

Nu är det visst olika färger man kan bli enligt någon bok eller test. För några år sen var det på modet att man blev något djur, och så skulle man visst ha ett av varje djur i en fungerande arbetsgrupp. Sånt kunde företag lägga miljoner på för att få veta om man var en giraff eller groda, eller vad det nu var. Jag blev en gång anlitad av en ledningsgrupp för ett eventuellt konsultuppdrag, de hade ganska nyligen haft någon där som analyserat alla och kommit fram till vilka djur de var. De berättade om det med stolthet och var uppenbart begeistrade över ledarskapskonsulten som hade genomfört testerna. De verkade också tro att det inte bara var så att varenda människa kände till de här testerna och olika egenskaperna hos djuren utan det var också något som var djupt befäst inom forskningen. Så när alla berättat om vilka djur de var frågade de mig vad jag var för något. Jag tog en konstpaus för att få upp intresset innan jag svarade "Djurskötare".
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp