Hustomte, Enhörning, Drake, Näcken eller Bläckfisk
Hur är din personlighet och hur ser du ut?
1- Jag är vresig mot människor men snäll mot djur. Jag är ofta klädd i grått och har en röd luvmössa.
2- Jag är vacker och stolt men skygg. Om någon beter sig illa kan jag dock få ett horn i sidan till den personen.
3- Jag är mäktig och har vingar. Sen kan jag spruta eld. Jag tycker själv att jag är cool.
4- Jag älskar att vara naken. Sen är jag ju rätt flirtig.
5- Jag är väldigt nöjd med utseendet på mina armar och har bra syn och stora ögon.
Vad tycker du om Bukefalos?
1- Det finns mkt jävligt jobbiga människor där. Men jag gillar djur så ibland läser jag. Men jag blir arg när folk inte tar hand om sina djur.
2- Jag tycker det är jobbigt ibland när det blir hetsiga diskussioner. Jag tycker det ska vara vackert och elegant.
3- Jag äskar när det är hetsiga diskussioner! Ibland startar jag med flit lite diskussioner så jag ska få bli upprörd och spruta lite eld!
4- Det är för lite naket!
5- Jag gillar inte matlagningstrådar med fisk och skaldjur.
Vad gillar du att göra hemma?
1- Hänger helst med djuren
2- Jag måste duscha och tvätta min päls ofta. Det är inte lätt när man ska vara kritvit.
3- Jag hänger med min kompis Einar.
4- Av med kläderna! Jag vill vara naken! Sen trivs jag vid vatten. Försöker lära mig att spela ett instrument.
5- Använder min blåa mikro.
Har någon tatuerat en bild på dig?
1- Tatuering? Pfffff… Vad är det för jävla trams? Människor alltså…
2- Åh det vore roligt.. Jag har ofta blivit avbildad i vackor konst. Men jag hoppas min skönhet framgår i tatueringen.
3- Jajamensan jag är ett av de vanligaste motiven. Speciellt hos de män som vill vara coola.
4- Det vore skoj.. Mera naket till folket!
5- Ja bara det finns plats för alla mina armar att synas..
Räkna ihop vad du har flest av!
Hur är din personlighet och hur ser du ut?
1- Jag är vresig mot människor men snäll mot djur. Jag är ofta klädd i grått och har en röd luvmössa.
2- Jag är vacker och stolt men skygg. Om någon beter sig illa kan jag dock få ett horn i sidan till den personen.
3- Jag är mäktig och har vingar. Sen kan jag spruta eld. Jag tycker själv att jag är cool.
4- Jag älskar att vara naken. Sen är jag ju rätt flirtig.
5- Jag är väldigt nöjd med utseendet på mina armar och har bra syn och stora ögon.
Vad tycker du om Bukefalos?
1- Det finns mkt jävligt jobbiga människor där. Men jag gillar djur så ibland läser jag. Men jag blir arg när folk inte tar hand om sina djur.
2- Jag tycker det är jobbigt ibland när det blir hetsiga diskussioner. Jag tycker det ska vara vackert och elegant.
3- Jag äskar när det är hetsiga diskussioner! Ibland startar jag med flit lite diskussioner så jag ska få bli upprörd och spruta lite eld!
4- Det är för lite naket!
5- Jag gillar inte matlagningstrådar med fisk och skaldjur.
Vad gillar du att göra hemma?
1- Hänger helst med djuren
2- Jag måste duscha och tvätta min päls ofta. Det är inte lätt när man ska vara kritvit.
3- Jag hänger med min kompis Einar.
4- Av med kläderna! Jag vill vara naken! Sen trivs jag vid vatten. Försöker lära mig att spela ett instrument.
5- Använder min blåa mikro.
Har någon tatuerat en bild på dig?
1- Tatuering? Pfffff… Vad är det för jävla trams? Människor alltså…
2- Åh det vore roligt.. Jag har ofta blivit avbildad i vackor konst. Men jag hoppas min skönhet framgår i tatueringen.
3- Jajamensan jag är ett av de vanligaste motiven. Speciellt hos de män som vill vara coola.
4- Det vore skoj.. Mera naket till folket!
5- Ja bara det finns plats för alla mina armar att synas..
Räkna ihop vad du har flest av!
- Hustomte
- Enhörning
- Drake
- Näcken
- Bläckfisk