Spin-offar på personlighetstest från dejtingtråden

Åh, tack! Dagens bästa test :love:
Själv blev jag 40% Pocahontas och 60% Merida - det verkar relativt rimligt ändå även om jag nog hade förväntat mig Belle och Merida. Kanske måste jag göra om testet?!

Cinderella var ganska ny för mig, Belle brukar däremot vara vanligt förekommande. En blandning mellan Belle och Maleficent (eller Kronk!) är nog närmare sanningen.

Men jag höjer insatserna med ett lite mer nervkittlande test nu. http://www.playbuzz.com/toddbriscoelittlethings10/what-dog-breed-are-you#eightieth (jag blev en pudel, det känns sådär alltså)
 
På testet i trådstarten blev jag INFP-T (medlare). Beskrivningen av den personlighetstypen, både det jag läste på den sidan och på andra ställen, stämmer läskigt väl in på mig (förutsatt att jag nu känner mig så väl som jag tror). Nästan ord för ord sanning...
Men samtidigt har jag svårt att köpa att människor så enkelt kan delas in x antal boxar, tror vi är mer komplexa än så.
Fast å andra sidan hade jag väldigt höga procent på varje bokstav i "min" typ, så jag kanske bara råkar vara en prototyp för den personlighetstypen? Får mig isf att plötsligt känna mig väldigt opersonlig. Macbeth - en vandrande klysha :confused: :o
 

Bifogade filer

  • 57F20D30-C530-498D-AB5C-536C635E9A55.webp
    57F20D30-C530-498D-AB5C-536C635E9A55.webp
    38,1 KB · Visningar: 22

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp