Spin-offar på personlighetstest från dejtingtråden

Jag har ett mycket bättre personlighetstest här! http://www.playbuzz.com/sebastianknight10/the-definitive-disney-personality-test#eightieth

Jag blev 40% Cinderella och 60% Belle. "You're sweet, tender and compassionate and strive to serve humanity and to give to others by sharing money, knowledge and experience, or creative and artistic ability.You're idealistic, highly imaginative, intuitive, and spiritual. You seek after spiritual truth and often find it. You tend to be visionary and often inspire others. If you fail to develop your potential, you may become a dreamer, or misuse your power."
Åh, tack! Dagens bästa test :love:
Själv blev jag 40% Pocahontas och 60% Merida - det verkar relativt rimligt ändå även om jag nog hade förväntat mig Belle och Merida. Kanske måste jag göra om testet?!
 
När jag läste om yrkestest i tråden blev jag tvungen att göra ett.

”Militärer, affärsföreståndare, chefer, poliser, domare, ekonomichefer, lärare, säljare, regeringstjänstemän, försäkringsagenter, vårdchefer, handels- och tekniklärare.”

Fan vilken lustigkurre jag är. :laugh:

(Inte i närheten av vad jag jobbar med heller, mer än att jag varit chef)
 
37A164ED-1E0E-4324-856E-BBE9B79AA094.webp
Fel, de är oftast ett sätt att komma över din vänlista och sälja den till företag som kan rikta reklam till dig. Därför blir jag galen varje gång jag ser någon av mina vänner göra Vilken småkaka är du när JAG är duktig nog att INTE göra några tester :banghead:


Kolla nypan!
 
Åh, tack! Dagens bästa test :love:
Själv blev jag 40% Pocahontas och 60% Merida - det verkar relativt rimligt ändå även om jag nog hade förväntat mig Belle och Merida. Kanske måste jag göra om testet?!

Alltså, DU OCH JAG:love:
Me too. (Öööh ... :confused:)

Visar förmodligen att det är samma som med alla jävla nametests på fb: resultaten slumpas fram, påverkas inte alls av hur man svarar. (Förlåt, @EmmaBovary :()
 
Jag har ett mycket bättre personlighetstest här! http://www.playbuzz.com/sebastianknight10/the-definitive-disney-personality-test#eightieth

Jag blev 40% Cinderella och 60% Belle. "You're sweet, tender and compassionate and strive to serve humanity and to give to others by sharing money, knowledge and experience, or creative and artistic ability.You're idealistic, highly imaginative, intuitive, and spiritual. You seek after spiritual truth and often find it. You tend to be visionary and often inspire others. If you fail to develop your potential, you may become a dreamer, or misuse your power."
Jag fick exakt samma. Minns när jag såg Skönheten och Odjuret som barn och kände bara - Åh, äntligen en Disney-hjältinna som jag kan identifiera migv med! Så testet måste vara sant :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp