Spin-offar på personlighetstest från dejtingtråden

Och jag krisar när jag vill kolla vilket djur jag är mest lik och samtidigt hör en röst i mitt huvud som säger att alla fb-tester är ett sätt att ta över min själ. Om jag nu har en.

Jag har inte ens FB. :DNu blir jag nästan lite nostalgisk, minns för några år sedan när jag tentade av en kurs om intermedialitet och mediearkeologi. När den danska examinationen var avklarad så kastade jag de teoretiska texterna åt sidan och kollade på Snooki & JWoww samtidigt som jag gjorde Playbuzz-guiz till ögonen blödde. Det kallar jag belöning. :love:
 
Jag blev debattör ENTP-P och kände inte igen mig helt. Jag tänker visserligen självständigt och bryr mig inte så mycket om ifall jag passar in, men jag debatterar inte bara för debatterandets skull. Människor som gör det tycker jag är rätt jobbiga. Grälsjuk är det sista jag är, jag tar hellre ett steg tillbaka och behåller mina åsikter för mig själv ifall de inte uttryckligen efterfrågas.
Jag blev samma och störde mig på samma sak!!

Men jag får alltid olika resultat på såna tester så gjorde jag det igen skulle jag vl få något annat
 
Och jag krisar när jag vill kolla vilket djur jag är mest lik och samtidigt hör en röst i mitt huvud som säger att alla fb-tester är ett sätt att ta över min själ. Om jag nu har en.
Fel, de är oftast ett sätt att komma över din vänlista och sälja den till företag som kan rikta reklam till dig. Därför blir jag galen varje gång jag ser någon av mina vänner göra Vilken småkaka är du när JAG är duktig nog att INTE göra några tester :banghead:
 
HUR KAN NÅGON MOTSTÅ SÅDAN KUNSKAP :eek: :confused:

(min sambo vill aldrig vara med, han är helt ointresserad när jag berättar att jag mest påminner om en Tinker, vad mina memoarer ska heta och annat viktigt. Men inte nog med det - han vägrar konsekvent att svara på frågor eller göra Nametests när jag frågar honom om hans "spirit animal" eller något annat jag verkligen vill veta!)

Jag har det precis lika hopplöst här hemma! Inte ett endaste test får jag min sambo att göra, jag känner mig så ledsen över att han inte vill ge mig det nöjet. Det enda positiva med hans ogrundade hat mot undersökningar och tester är att jag får fylla i alla enkäter som kommer till hushållet.
 
Jag har alltid fått olika resultat varje gång jag gjort såna där tester. Pga det har jag också svårt att se dem som speciellt trovärdiga. Eller så är de inte framtagna för annat än människor som är helt neurotypiska, så de får spatt på att försöka kategorisera mig som har både en och flera diagnoser...

Jag blir faktiskt lite irriterad när folk har typ ABZXY i sina profiler, ungefär som att en människas hela väsen kan sammanfattas av en bokstavskombination som något internet-test har spottat ut efter 10 minuters frågelek.

(Ja, jag vet att jag är dötrist nu. :meh:)
 
Jag har ett mycket bättre personlighetstest här! http://www.playbuzz.com/sebastianknight10/the-definitive-disney-personality-test#eightieth

Jag blev 40% Cinderella och 60% Belle. "You're sweet, tender and compassionate and strive to serve humanity and to give to others by sharing money, knowledge and experience, or creative and artistic ability.You're idealistic, highly imaginative, intuitive, and spiritual. You seek after spiritual truth and often find it. You tend to be visionary and often inspire others. If you fail to develop your potential, you may become a dreamer, or misuse your power."
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp