Nä inget piggare.Röd blå gul grön eller har det kommit något piggare?
Borde varit glitter, turkos, regnbågsfärgad eller genomskinlig.
Jag vill ha ett test om man är drake, enhörning, kentaur, näcken eller alv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä inget piggare.Röd blå gul grön eller har det kommit något piggare?
igenkänningen är HÖG! Blir alltid helt exalterad när jag ser sådana totalt onödiga quiz/personlighetstester.Sedan kan jag lägga till att jag ÄLSKAR olika typer av personlighetstester, quiz eller en random enkät. Jag har testat vilket hogwartshus jag skulle sorteras in i baserat på tex. min favoritdisneyprinsessa lite för många gånger för att det ska vara värdigt.
Just nu är jag en INFJ-A
83% Introvert
53% Intitutiv
54% Princip-fokuserad
79% Planerande
71% Självsäker
Sen tar jag dylika tester med inte bara en nypa, utan en skottkärra salt, för jag tror faktiskt inte att man är densamma hela tiden utan att man varierar en hel del, både kort och långsiktigt.
Välkommen till klubben
Jag håller med om saltet .
igenkänningen är HÖG! Blir alltid helt exalterad när jag ser sådana totalt onödiga quiz/personlighetstester.
Men typ BuzzFeed, "när gifter du dig baserat på dina val av förrätter". JAG MÅSTE VETA!Åh, någon mer som är som jag! Ingen av mina vänner och lösa bekanta verkar uppskatta när jag INSISTERAR på att vi måste kolla vilken disneyprins hen borde gifta sig med.
Välkommen till klubben
Jag håller med om saltet .
Saltet kanske hör till er personlighet
Åh, någon mer som är som jag! Ingen av mina vänner och lösa bekanta verkar uppskatta när jag INSISTERAR på att vi måste kolla vilken disneyprins hen borde gifta sig med.
Men typ BuzzFeed, "när gifter du dig baserat på dina val av förrätter". JAG MÅSTE VETA!
Men typ BuzzFeed, "när gifter du dig baserat på dina val av förrätter". JAG MÅSTE VETA!
Fast baserat på hur vi upplevs här inne, så tror jag inte så många upplever att jag och @Hero har samma personlighet
Bevisar min salt-teori
Saltet kanske hör till er personlighet
Yep, thumbs up . Du verkar mkt trevligare än jag !
Trevlighet har nog inte så mycket med det hela att göra för direkt otrevlig är du inte enligt min definition, men jag är äldre, troligtvis lite mer självsäker, lite mindre analyserande, mer in the flow och vet lite bättre när det är dags att droppa vissa ämnen kanske
.
79% Planerande
71% Självsäker
Åh, någon mer som är som jag! Ingen av mina vänner och lösa bekanta verkar uppskatta när jag INSISTERAR på att vi måste kolla vilken disneyprins hen borde gifta sig med.
Ingen har en själ, det säger Hosey (@niphredil) och jag tror på honom.Och jag krisar när jag vill kolla vilket djur jag är mest lik och samtidigt hör en röst i mitt huvud som säger att alla fb-tester är ett sätt att ta över min själ. Om jag nu har en.
Ingen har en själ, det säger Hosey (@niphredil) och jag tror på honom.
Eller krisen som uppstår när en får FEL djur/hundras/Disneyprins. Kan lätt förstöra en hel dagOch jag krisar när jag vill kolla vilket djur jag är mest lik och samtidigt hör en röst i mitt huvud som säger att alla fb-tester är ett sätt att ta över min själ. Om jag nu har en.