Spin-offar på personlighetstest från dejtingtråden

Jag blev Underhållaren, ESFP-T.

Och jag tycker många av delarna stämmer ruggit bra överrens med hur jag upplever mig själv. Vissts saker känner jag inte riktigt igen (har tex inte massor med vänner och pensionssparar) men beskrivningen på hur man är som kollega stämmer sjukt bra in på mig!

Jag förstår inte riktigt vad de olika bokstäverna står för - antar att E:et står för extrovert (83%) men de andra? Någon som har koll?
 
Sedan kan jag lägga till att jag ÄLSKAR olika typer av personlighetstester, quiz eller en random enkät. Jag har testat vilket hogwartshus jag skulle sorteras in i baserat på tex. min favoritdisneyprinsessa lite för många gånger för att det ska vara värdigt. :D
igenkänningen är HÖG! :D Blir alltid helt exalterad när jag ser sådana totalt onödiga quiz/personlighetstester. :angel:
 
Just nu är jag en INFJ-A

83% Introvert
53% Intitutiv
54% Princip-fokuserad
79% Planerande
71% Självsäker

Sen tar jag dylika tester med inte bara en nypa, utan en skottkärra salt, för jag tror faktiskt inte att man är densamma hela tiden utan att man varierar en hel del, både kort och långsiktigt.

Välkommen till klubben:up:
Jag håller med om saltet .
 
Åh, någon mer som är som jag! :love: Ingen av mina vänner och lösa bekanta verkar uppskatta när jag INSISTERAR på att vi måste kolla vilken disneyprins hen borde gifta sig med.

Men typ BuzzFeed, "när gifter du dig baserat på dina val av förrätter". JAG MÅSTE VETA!

HUR KAN NÅGON MOTSTÅ SÅDAN KUNSKAP :eek: :confused:

(min sambo vill aldrig vara med, han är helt ointresserad när jag berättar att jag mest påminner om en Tinker, vad mina memoarer ska heta och annat viktigt. Men inte nog med det - han vägrar konsekvent att svara på frågor eller göra Nametests när jag frågar honom om hans "spirit animal" eller något annat jag verkligen vill veta!)
 
Jag blev debattör ENTP-P och kände inte igen mig helt. Jag tänker visserligen självständigt och bryr mig inte så mycket om ifall jag passar in, men jag debatterar inte bara för debatterandets skull. Människor som gör det tycker jag är rätt jobbiga. Grälsjuk är det sista jag är, jag tar hellre ett steg tillbaka och behåller mina åsikter för mig själv ifall de inte uttryckligen efterfrågas.
 
Trevlighet har nog inte så mycket med det hela att göra för direkt otrevlig är du inte enligt min definition, men jag är äldre, troligtvis lite mer självsäker, lite mindre analyserande, mer in the flow och vet lite bättre när det är dags att droppa vissa ämnen kanske :D



.

Det stämmer nog!
Du hade lite högre score än mig på följande så :). Kanske inte testet är helt åt skogen iaf :confused::D
79% Planerande
71% Självsäker
 
Åh, någon mer som är som jag! :love: Ingen av mina vänner och lösa bekanta verkar uppskatta när jag INSISTERAR på att vi måste kolla vilken disneyprins hen borde gifta sig med.

Och jag krisar när jag vill kolla vilket djur jag är mest lik och samtidigt hör en röst i mitt huvud som säger att alla fb-tester är ett sätt att ta över min själ. Om jag nu har en.
 
Bästa personlighetstestet var ett som en kompis tipsade om som jag inte hittar nu ---> vilken skruvad karaktär från Hieronymus Bosch målning The garden of earthly delights är du?? Jag blev en trädgårdsmästare som planterade blommor i nån annans rumpa... stämde så bra att det var läskigt......
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp