Det där är ett visdomsord värdigt en väggbonad i korsstygn!acceptera min inre pudel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är ett visdomsord värdigt en väggbonad i korsstygn!acceptera min inre pudel
Det där är ett visdomsord värdigt en väggbonad i korsstygn!
Hold my beer. Jag gör det igen.Jag kände likadant, men baserat på det förra vetenskapliga testet som visade på 40% Cinderella känns det kanske rimligt för mig. Jag måste nog acceptera min inre pudel, men du bör kanske göra det igen!
Jag blev en St Bernhad. Oklart hur detta tolkas.Hold my beer. Jag gör det igen.
Du är en blandrasJag blev en St Bernhad. Oklart hur detta tolkas.
Det där är ett visdomsord värdigt en väggbonad i korsstygn!
Ja det är nog så? Eller så får du kanske bara trimma frisyren lite så du blir mer lejonklippt!Innebär det här att jag borde byta avatar till en pudel? Jag antar det, men jag har svårt att slita mig från den jag har.
Ja det är nog så? Eller så får du kanske bara trimma frisyren lite så du blir mer lejonklippt!
Absolut@dobbis - dricker frallor vin?
Blir jag inte retsina blir jag pissed of. Bästa vlinet.
Hahaha bevis på att såna test inte funkar.Vilken skit test,jag är en golden retriver
Och början lyder som följer:
You are known for being kind, gentle, and friendly. You've never met a stranger you didn't like
Hur många på Buke tror på den raden?
Jag också. 51% introvert.DIN PERSONLIGHETSTYP ÄR:
“FÖRSVARARE”
(ISFJ-T)
Jag fick 80-90% introvertJag också. 51% introvert.
Jag tycker att det är svårt att svara för jag har ändrat mig extremt mycket bara de senaste åren.