Spin-offar på personlighetstest från dejtingtråden

Tack, nu har jag fördrivit en obestämd mängd tid med att göra tester om vilken Disneykatt jag är, vad min pojkvän heter, hur kinky jag är och en massa andra högst vetenskapliga saker. Jag kommer tydligen bli dödad av någon med motorsåg när jag är 89 år gammal.
 
Själv blev jag Zeus. :D

25c0c56d-a4f2-4600-b9a8-c703f70c2ad0.jpg


God of the sky and ruler of the Olympian gods: you are the law-maker and don't like to be challenged. You're not afraid to speak your mind, stand up for what you think is right and protect those who are weaker. Did we mention you have the power to throw LIGHTNING BOLTS?!?
 
Jag inser mer och mer att jag nog jag dålig uppfattning om mig själv för efter varje sånt här test sitter jag med rynkad panna. "Men det stämmer ju inte!"
Blev den här gången:
“ADVOKAT”
(INFJ-T)
och jämför med moder Teresa, Martin Luther King och Nelson Mandela... Nja.... Även Aragorn va ju med så det blev lite plåster på såren iaf :up: Jag vill också vara en BAMF :laugh:
 
Bästa personlighetstestet var ett som en kompis tipsade om som jag inte hittar nu ---> vilken skruvad karaktär från Hieronymus Bosch målning The garden of earthly delights är du?? Jag blev en trädgårdsmästare som planterade blommor i nån annans rumpa... stämde så bra att det var läskigt......
Sökt och sökt och SÖKT det här testet men det har stängts ner??! Det hette Which garden of earthly delights abomination are you? Vill se om jag skulle få samma resultat idag!! :arghh: Men hittade beskrivningen av The butt gardener som var mitt resultat då! :up:

"
The Butt Gardener

7a8638e1dd45836e0664d9a8b4ac0e12--cool-art-art-paintings.jpg


When life hands you ass, grab some flowers! That's your motto, Butt Gardener!

No fucks are given, and not just because you don't have genitals. People come to you because you know how to make anything fancy, and no one is better at dealing with assholes.

Whether you're planting ASSter or ChrysantheBUMs, you make everything a little less shitty."

Ja. Det stämmer fortfarande
 
Jag inser mer och mer att jag nog jag dålig uppfattning om mig själv för efter varje sånt här test sitter jag med rynkad panna. "Men det stämmer ju inte!"
Blev den här gången:
“ADVOKAT”
(INFJ-T)
och jämför med moder Teresa, Martin Luther King och Nelson Mandela... Nja.... Även Aragorn va ju med så det blev lite plåster på såren iaf :up: Jag vill också vara en BAMF :laugh:

Jag är Harrison Ford. Lite otippat.
 
Jag får alltid INFP på Meyer Briggs tester, denna gång med -T "Mediator". antar att jag är en rätt superklassisk INFP för precis allting stämmer till punkt och pricka - Kärleken för gråskalor och den odödliga (och rätt hemliga) inre optimismen, sökandet efter det som är betydelsefullt, behovet att ha en identitet klar, svårigheten att hitta vägen inom karriärer/traditionell utbildning trots att jag egentligen inte har svårt för någonting direkt.

Jobbar än idag med att veta vad den där kreativa karriärsstigen skall handla om. Life goals :rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp