Muskler vs Muskler

En alldeles seriös och för tillfället viktigt fråga :) Kan man minska träningsvärk på något vettigt sätt? Jag har just nu så ont efter mitt BodyPump pass att jag var tvungen att sitta på sängen dubbelvikt för att kunna borsta håret i morse haha. Eller är det bara att vänta tills det går över?

En alldeles seriös och för tillfället viktigt fråga :) Kan man minska träningsvärk på något vettigt sätt? Jag har just nu så ont efter mitt BodyPump pass att jag var tvungen att sitta på sängen dubbelvikt för att kunna borsta håret i morse haha. Eller är det bara att vänta tills det går över?
Får man igång värmen i kroppen och cirkulationen så hjälper det en del. Annars kan man ju använda ipren eller liknande och det fungerar mot smärtan men sen om det är att rekommendera för resultaten och hälsan är en annan fråga.

Får man igång värmen i kroppen och cirkulationen så hjälper det en del. Annars kan man ju använda ipren eller liknande och det fungerar mot smärtan men sen om det är att rekommendera för resultaten och hälsan är en annan fråga.
Så är det bättre att försöka köra någon lugn träning som typ yoga eller pilates idag än att vila?

Det bästa sättet att döda träningsvärk är mer träning. :D

Liknande trådar

T
Western Jag postar detta i en egen tråd eftersom jag tror att vi kan få igång en diskussion i ämnet som för mig är VÄLDIGT intressant, jag...
Svar
17
· Visningar
3 031
Senast: Lazy Lady
·
Avel Nu är det inte aktuellt iår eller ens nästa år, men funderationerna går ju iaf runt litegrann. Har ett fint kallblodstravarsto vid...
2
Svar
26
· Visningar
2 885
Senast: allroundhästarna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?