Hehe... nu är det två dejtingtrådar känns det som...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det handlar inte om fler matches. Jag kan inte byta ansikte till Johnny Depp, tex. Utan mer personlig utveckling.
Bättre självkänslaBorde inte personlig utveckling ske mer på insidan så att säga? Vad tycker du själv är utvecklande för din person med att fokusera på utseendet?
Steg 1. Skit i vad alla tycker är snyggt och hur andra ser ut. Börja gilla dig själv. Där har du självkänslan.Bättre självkänsla
Med alla de risker som anekdoter medför sig så har jag varit den eviga singeln, ofta olyckligt kär och kände till slut att det fick vara nog. Steg ett för mig blev att styra upp mitt liv (inte "singelliv") så bra att en partner närmast skulle utgöra ett problem och steg två blev att ta reda på vad jag egentligen ville ha ut av en relation, vad jag har att ge och vad jag behöver ge samt vad jag behöver få i en relation (steg två genomfördes med hjälp av en god vän som hjälpte mig att fundera och verkligen sätta ord på saker och ting). Nota bene att få av de krav och önskemål jag hade, på såväl mig själv som partnern, hade med utseende att göra.
När jag väl hade genomgått steg ett och två hände en del grejer. T.ex. förändrades hur jag valde att formulera mina presentationer på olika dejtingsidor som jag använde mig av. Jag tänkte överhuvudtaget inte på hur det jag skrev skulle tas emot, utan jag beskrev mig själv, vad jag hade att ge och vad jag behövde rakt på och utan krusiduller. Skrev ingenting om utseende, varken mitt eller hans.
Aldrig har jag gått på så många dejter som då. Aldrig har så många intressanta människor kontaktat mig. Till slut ramlade jag på min karl, och, som man säger, the rest is history.
Steg 1. Skit i vad alla tycker är snyggt och hur andra ser ut. Börja gilla dig själv. Där har du självkänslan.
Fast var det allt du fick ut av @Tassetass vettiga och bra inlägg?Jag har testat många olika presentationer. Verkar varken göra till eller ifrån.
Tvärt om, skitsvårt att gilla någon som inte gillar sig själv.Jag har en idé om vad jag själv tycker är snyggt . Det är enklare att gilla sig själv om andra också gör det.
http://www.dailymail.co.uk/femail/a...-men-taller-make-feel-protected-feminine.html
"According to the study data, the dominant reasons females cited for preferring a tall partner are matters of protection and femininity."
Det är ju kvinnor som är osäkra i sig själva som behöver känna sig feminina och beskyddade .
För mig låter det som du fladdrar runt som en fjäril och försöker vara den personen som andra ska gilla?Jag har en idé om vad jag själv tycker är snyggt . Det är enklare att gilla sig själv om andra också gör det.
Vad tror du att det beror på då?Ja. Det är dina 5 cm som orsakar dig evigt singelskap.
Du ger mig inget val.
Men det här är ju tvärtemot vad som skrevs i det som du citeradeJag har testat många olika presentationer. Verkar varken göra till eller ifrån.
Det är väl helt omöjligt att säga utan att se hans bilder och presentation etc.Vad tror du att det beror på då?
Om han har en landskapsbild och en kort presentation?Det är väl helt omöjligt att säga utan att se hans bilder och presentation etc.
Men jag tror inte det beror på 3,5 cm.
Nope. Det är galet avtändande med folk som inte gillar sig själva.Jag har en idé om vad jag själv tycker är snyggt . Det är enklare att gilla sig själv om andra också gör det.
Nope. Det är galet avtändande med folk som inte gillar sig själva.
Kvinnosynen är en grej som du kan jobba på för det brukar du ju få klagomål påJag har alltid gillat mig själv. Men det är uppvaknande varje gång att andra inte gillar mig. Så därför känns det mer logiskt att titta på vad jag kan förändra för att andra ska gilla mig.
Så därför känns det mer logiskt att titta på vad jag kan förändra för att andra ska gilla mig.
Men i tråd efter tråd efter tråd efter tråd efter tråd här i typ flera år har ju folk påpekat för dig att din attityd till både kvinnor, dejting och utseende verkar göra det väldigt svårt för dig. Men du tar ju inte in det alls?
Du måste ju nästan trolla.