Gör det.Jag kanske får ansöka till
https://www.svt.se/gokvall/vill-du-ha-hjalp-med-en-ny-stil/
Ofta blir de snygga men ibland var det bättre innan tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör det.Jag kanske får ansöka till
https://www.svt.se/gokvall/vill-du-ha-hjalp-med-en-ny-stil/
Om man har problem att få till matches/kontakt/attraktion alls så är det nog mer naturligt att börja tänka i banor av vad man kan göra för att attrahera fler. Jag kanske inte håller med @Hero om hur mycket han pratar och fokuserar på det men jag kan samtidigt förstå att om man lägger ner mycket tid på att försöka på t.ex. tinder och inte får så mycket matches så kommer man ha en annan reaktion än om man får matches på det mesta eller mycket.Finns det något tillfälle då det är viktigt att attrahera alla kvinnor / alla män?
Om man har problem att få till matches/kontakt/attraktion alls så är det nog mer naturligt att börja tänka i banor av vad man kan göra för att attrahera fler. Jag kanske inte håller med @Hero om hur mycket han pratar och fokuserar på det men jag kan samtidigt förstå att om man lägger ner mycket tid på att försöka på t.ex. tinder och inte får så mycket matches så kommer man ha en annan reaktion än om man får matches på det mesta eller mycket.
Jo fast jag får inte heller mkt men tänker inte att jag ska göra om mig så alla män gillar mig.
Eller så passar du helt enkelt inte in i vad de letar efter.Problemet är väl att dom kvinnor jag är intresserad av. Sällan gillar mig tillbaka. Misstänker väl att dom redan har ett par hundra andra killar efter sig redan.
Exakt så är det för mig också. De som vill vara med mig är bara "snälla killar" som inte behandlar en väl och som bara tar en för de vill ha en flickvän-vem som helst.Problemet är väl att dom kvinnor jag är intresserad av. Sällan gillar mig tillbaka. Misstänker väl att dom redan har ett par hundra andra killar efter sig redan.
Ja, och om dom gillar mig så slutar dom skriva efter en eller ett par meningar tills man hittat nåt intressantare .Eller så passar du helt enkelt inte in i vad de letar efter.
Mycket är i sammanhanget så relativt så det blir svårt att jämföra. Sen om man inte får "tillräckligt", vad man kan göra för att få mer om man nu vill det. Tipsen som @Hero får är ofta inte något som är konkret vilket inte är så konstigt eftersom det nog inte är EN faktor det beror på. Som kvinna har man på gott och ont en normmall man kan förhålla sig till.Jo fast jag får inte heller mkt men tänker inte att jag ska göra om mig så alla män gillar mig.
Syns inte med lite längd på byxorna.Dom såg väldigt feminina ut ?
Syns inte med lite längd på byxorna.
Annars har du ju de här.
Det hjälper dig med dina längd-issues.Känns väldigt långt ifrån jag.
Tror du cowboy boots hjälper mig att få fler matches?
Hade jag sett ut som Clintan kanske
Gud förbjude!Känns väldigt långt ifrån jag.
Tror du cowboy boots hjälper mig att få fler matches?
Hade jag sett ut som Clintan kanske
Absolut normalt. Men inte idealt, om du frågar mig. Normalt och idealt är ju rimligen helt olika saker.Fast det ser ju högst normalt och proportionerligt ut på båda bilder?
@HeroAlltså om du säger att det är din kropp som är anledningen till att du inte får så många matches eller dejter som du vill ha och att du måste ändra på den för att få fler såna så tror jag inte på det ALLS
Borde inte personlig utveckling ske mer på insidan så att säga? Vad tycker du själv är utvecklande för din person med att fokusera på utseendet?Nej, det handlar inte om fler matches. Jag kan inte byta ansikte till Johnny Depp, tex. Utan mer personlig utveckling.