Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha ja, folk brukar av någon anledning reagera så när jag skriver/säger det.
Det händer inte så ofta kan tilläggas, bara om jag är för lat för att ta av den av någon anledning alt. om brösten ömmar väldigt mycket. Men ja, det är faktiskt bekvämt!
Dock har jag ju G-kupa, så det kan ju möjligen spela in också...
Kallare golv hemma?Jag har termometer i sovrummet, men det är så lustigt med det där... Den termometern brukar visa ca 21 grader. Termometern hos min mor visar detsamma MEN det känns mycket(!) varmare hos min mor. Om jag har på mig lika mycket kläder hos morsan som hemma, då svettas jag. Anpassar jag klädseln efter temperaturen hos morsan, då fryser jag ihjäl hemma.
Någon som vet vad det kan bero på? (Ja, termometrarna visar med största sannolikhet rätt båda två).
Iaf, jag sover med ikeas tjockaste icke-duntäcke, två stora hundar i sängen och har ofta en varm vetekudde på mig när jag somnar också. Efter att jag började ha vetekudden så blev sömnen galet mycket bättre. Den är fantastisk.
Fast det har jag med, vill inte sova med BH, linne eller pyjamas.Hahaha ja, folk brukar av någon anledning reagera så när jag skriver/säger det.
Det händer inte så ofta kan tilläggas, bara om jag är för lat för att ta av den av någon anledning alt. om brösten ömmar väldigt mycket. Men ja, det är faktiskt bekvämt!
Kallare golv hemma?
Fast det har jag med, vill inte sova med BH, linne eller pyjamas.
Inte det minsta onormalt, säger jag . Det är "rätt" temperatur för mig också. Det kan gå ner mot 14-15 grader också, bara jag har ett varmt och gosigt täcke (och en varm hund ) i sängen! Den enda nackdelen är när man ska stiga upp.....Jag är bara nyfiken vad alla har för rumstemperatur i sovrummet ? Något jag kom att tänka på från frysa tråden är att när jag varit i relation har det varit ett himla gnäll på att jag har så svalt i sovrummet. Det brukar vara lugnt efter att vi har skedat i 10 minuter dock . Sen brukar det bli för varmt för mig, tyvärr .
Men är det onormalt att ha ca 17 grader i sovrummet ? Jag sover som bäst när jag har mellan 16-18 grader.
Min väckarklocka visar datum och temperatur också.....Hur vet alla hur varmt de har det i sovrummet? Har man en termometer därinne?
Jag har noll aning om hur varmt vi har det. Det är svalt men jag har aldrig kollat upp hur många grader det är.
Hur vet alla hur varmt de har det i sovrummet? Har man en termometer därinne?
Jag har noll aning om hur varmt vi har det. Det är svalt men jag har aldrig kollat upp hur många grader det är.
I mitt föräldrahem har vi alltid haft typ 16 grader, alldeles för kallt för mig. Då har jag sovit med raggsockar, filt och i värsta fall dragit på mig överkastet över. Kan inte sova om jag fryser så jag skakar.
Det ger mig flashbacks till en gammal pojkväns föräldrahem. 14-16 grader var standard dagtid och om ingen, dvs jag och pojkvännen eftersom vi oftast var hemma själva, eldade i pannan kröp det gärna ner mot 10 nattetid. Det var kanske tur att det bara fanns en 90-säng och ett täcke att dela på Har nog inte frusit så mycket ens när jag sovit ute.
Jag är ledsen men jag kan inte sluta tänka på det här. Det är absolut inget illa menat, men jag kan förstå nästan ALLA konstiga sömnpreferenser i den här tråden.... bara inte att sova i BH!
Alltså så snart alla mina fysiska aktiviteter för dagen är avklarade åker den AV! Hemska tingest. XD
Hahaha ja, folk brukar av någon anledning reagera så när jag skriver/säger det.
Men bygelbh alltså? Varför inte en mjuk bh? (du får självklart göra hur du vill, fascineras dock lite över det ) Jag sover i amningsbh för stunden pga läcker men gud vad jag längtat efter att kunna ha de fria igen
Använder inte ens bygelbh till vardags för att det är så obekvämt (har okänd storlek, men största bhn är J och den är för liten ).