Hjälp, jag är så lättväckt!

Jag kan inte somna med öronproppar, jag hör min egen puls i huvudet och det är lika störigt som en tickande klocka!

Däremot är jag inte särskilt lättväckt när jag väl somnat, men sjukt känslig annars. Har löst det genom att flytta långt ut i skogen. :angel:
Jag klarar inte heller öronproppar. Jag har testat rätt många olika. Jag har även svårt att lyssna på musik, ljudbok med mera med lurar.

Jepp. Som en torktumlare eller bruset på ett flygplan typ.
Musik stör mig, skogsljud och valar och regn stressar bara men white noise funkar bra.
Min man kan inte sova om det är knäpptyst i sovrummet. Då hör han alla andra, minimala, ljud och kan inte somna. Vi har en bordsfläkt som står på hela natten. Den avger ett lugnt och knappt hörbart hummande ljud som tydligen maskerar allt annat på nåt vis. (Den är alltså inte riktad mot oss utan åt sidan.)

I sitt hus i England har han ett litet vattenfall (!) precis utanför sovrumsfönstret. Det funkar likadant. Men är aningen svårare att skaffa om det inte redan finns där.....

L5KCrTKHgF0FtxS06mk6QPlRYY0gkVK_OyCzpuLKdf3QiNqVenQ_OBoCt44QAvD_BwE

Dom här är bra. Jag delar dom så är dom lagom för mina öron.
https://goo.gl/images/RET3Bv

Nu kanske jag låter extremt partisk då jag jobbat för ett av företagen som tillverkade dessa och själv stod och stansade ut alla mini pluttar. Men de är totalt ofarliga om man skulle få för sig att äta dom, av olika anledningar :p jag provade att tugga på en (oanvänd) och så märklig som jag är så var det nice konsistens :D
De funkar iaf toppen för mig eller White Noise som redan nämnts

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka