Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Använder anonymt nick då ingen i min närhet vet om de här tankarna ännu. Mitt liv är egentligen är egentligen ganska bra men känner mig...
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: chandelier
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva få en bättre självkänsla. Men hur gör man rent konkret för att få det? Någon som har tips att komma med?
Svar
1
· Visningar
335
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Varning långt och negativt inlägg. Jag blir så ledsen. :( Jag slutade förra året mitt hästjobb pga en incident och blev då timvikarie...
2
Svar
23
· Visningar
2 156
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag vet...! det är långt till jul och jag har inte tänkt julpynta än, men de sålde faktiskt julgrejor på marknaden jag var på idag så...
17 18 19
Svar
364
· Visningar
28 044
Kropp & Själ Några här som gjort en GBP eller Sleeve ? Vill gärna höra allt ni har att berätta!! Min remiss går snart iväg men är inte helt hundra...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 898
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ *Nytt nick* Min man har fått cancerbesked, kaos här hemma med barn och deras partners som äter oss ur huset, tigger pengar, hjälper till...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 422
Senast: Sofie_B
·
Kropp & Själ Jag har tyvärr lätt för att slarva med tandtråd, tandborstning och tandläkarbesök... Kommer från tandläkaren nu och tack och lov hade...
2
Svar
24
· Visningar
1 340
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Behöver support av nån med antingen kunskap om hälsokost eller kinesiska språket. Har efter en cancerdiagnos fått kinesisk hälsokost via...
2
Svar
22
· Visningar
1 711
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Sist jag var till läkaren pratade vi om att höja dosen på min medicin, ett ssri-preparat. Jag tvekar av två anledningar. En av dessa är...
Svar
12
· Visningar
904
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Hur "lätt" är det att få en tid på vårdcentral för att kolla upp mineraler och vitaminer? Jag är uppfostrad med att man inte ska gå...
Svar
10
· Visningar
729
Senast: Daff
·
Kropp & Själ Jag började med Lamictal för knappt två veckor sedan, och ska om några dagar öka till 50 mg dag (25 x 2). Om allt går bra ska jag...
Svar
16
· Visningar
5 563
Senast: AnnaS69
·
Kropp & Själ Var hittar man sådana? Alla människor man pratar med har lyckats hitta billiga resor - men inte vi! En person jag känner var nyligen i...
2
Svar
30
· Visningar
3 559
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Jag äter P-piller och glömde ta en tablett för en månad sedan. Förra veckan hade jag mens om än kanske lite mindre än vanligt och i...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: Sofie_B
·
Kropp & Själ Kära Buke, som ni vet så kostar det ju en slant att gå till tandläkaren, och jag besöker dom åtminstone 2 gånger per år så jag hade...
Svar
1
· Visningar
2 623
Senast: Zeli
·
Kropp & Själ Det började med att vaxet luktade lite sött och var geggigt. Sen fick jag lite ont i det (tänkte att det var en finne :o ) Nu har det...
Svar
10
· Visningar
1 765
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag var hos kiron i går mest pga att båda mina SI leder har kajkat ur. Normalt sitter jag oftast skräddare eller i soffan med ett ben på...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 623
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Har en krokig jäkel som nån gång om året bestämmer sig för att den har det trångt och försöker ta sig mer plats. Förut har det handlat...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 897
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag blonderar och plattar mitt hår ofta vilket gör att mitt hår är väldigt slitet och torrt. Har blivit rekommenderad produkter från...
Svar
1
· Visningar
422
Senast: tanten
·
Kropp & Själ När jag blir av med min tandställning har jag tänkt bleka mina tänder! Undrar dock lite över resultatet eftersom jag dricker rätt mycket...
Svar
15
· Visningar
927
R
Kropp & Själ Jag tappar förfärligt mycket hår, och mitt från början tunna hår med fina stån har tunnats ut så mycket på hjässan att det lyser igenom...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka