Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min syster blev översprungen av en häst i torsdags. Inte trampad, men vrickade till foten i fallet. Åkte in till vårdcentralen där en...
2
Svar
33
· Visningar
2 580
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Ett långskott, men... Det finns ju några här som är bosatta i andra nordiska och europeiska länder än Sverige, kanske ni kan hjälpa? På...
Svar
3
· Visningar
453
Senast: honung
·
Kropp & Själ Har börjat få emellanåt ont i brösten. Främst högra men även vänstra, väldigt ofta ont i armhålorna. Känner inga knölar eller liknande...
Svar
2
· Visningar
502
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Om man har problem/frågor gällande naglar och huden runt om, var vänder man sig? Att gå till nån som gör gelenaglar och manikyr är...
Svar
8
· Visningar
726
Senast: SaraMara
·
Kropp & Själ Nån som testat? Värt pengarna? Jag har sån fruktandsvärd ångest vissa nätter, blandat med svåra sömnproblem. Kan somna ganska snabbt...
2
Svar
29
· Visningar
5 580
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Funder på detta med övervikt. Har ett "par" kg för mycket och hur jag än försöktes försvinner de inte. Vet att de är kcal in vs kcal ut...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 623
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Ni som gör egna grönkålschips, hur gör ni dom för bästa resultat?
Svar
7
· Visningar
656
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenheter och vill dela med sig lite? Hur hög dos tog ni? Biverkningar? Hur snabbt hjälpte medicinen och på vilken dos...
Svar
10
· Visningar
9 345
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Ja, jag har varit hos läkare redan. Två gånger. Det känns som om benet somnar och det är en pulserande smärta. Fick recept på...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 767
Kropp & Själ Vet ni om det görs något #metoo-upprop inom hästbraschen?
Svar
13
· Visningar
1 121
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ Hejsan, anonymt nick på grund av känsligt ämne. Jag funderar lite kring om det går att lita på andra? Jag har varit med om en hel del...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 256
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ En pressad situation på grund av olika yttre faktorer utanför min kontroll börjar ta ut sin rätt. Det är inte utmattning eller så. Bara...
Svar
17
· Visningar
1 086
Senast: Asa_S
·
Kropp & Själ Jag känner att jag behöver läsa kloka människors syn på det här. Det är så fruktansvärt. Jag har spenderat morgonen med att läsa i...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 109
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ För några dagar sedan fick jag helt plötsligt ett orimligt stort sug efter alkohol. Jag fattar verkligen ingenting :confused: Jag...
Svar
9
· Visningar
1 576
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag har fått vitaminer utskrivna pga av lite låga värden på vitamin D, zink och lite förhöjt homocystein. Nu ska jag äta tillskott av...
Svar
5
· Visningar
14 194
Senast: kakan89
·
Kropp & Själ Så har man trillat. Inget som förvånar någon. Allra minst mig. :meh: Men jag har trillat. Jag har ont, tillräckligt ont för att...
2
Svar
33
· Visningar
2 753
Kropp & Själ Jag har tänkt på att jag ber om ursäkt för precis allt även saker som jag inte har någon del i. Hemsk irriterande och onödigt beteende...
Svar
15
· Visningar
1 389
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Av en händelse så ska både jag och en vän sluta äta p-piller just idag, och en annan ska börja äta p-piller. En för att hon vill se om...
2
Svar
39
· Visningar
2 921
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Lite småpinsamt samtalsämne, men vi kör :p När det är kallt och jag fryser, så fryser jag även om bröstvårtorna (vilket äckligt ord, för...
Svar
4
· Visningar
586
Kropp & Själ Finns det någon här som kan förklara varför vissa blir upprörda och provocerande av ANDRAS hår? Speciellt när det gäller hår på kvinnor...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
11 343
Senast: Youma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar