Qelina
Trådstartare
Jag försöker föra in något bra i livet och har anmält mig till två kurser som vår region har för dom som är inskrivna hos psykiatrin och hoppas få plats för det är tydligen begränsade platser. Tyvärr börjar dom inte förrän februari men det låter som något som kan vara bra för mig. Jag vet ju inte hur jag mår då men tänker att det är bättre att ha något planerat än en vår utan något alls, det är kämpigt att ta sig för minsta lilla men det är nog samtidigt bra för mig att tvinga iväg mig till något.
Det ena är en bokklubb och det andra är en kurs i luffarslöjd, något jag alltid tyckt varit jätte fint och spännande. Jag har verkligen noll koncentration för läsning fast det är något jag egentligen älskar och jag sörjer att jag inte kan läsa just nu men kanske om jag får en spark i baken och lite mål med läsningen så kan jag komma igång igen. Och att pyssla lite med luffarslöjd låter mysigt och inte så krävande men något som får tankarna att ta lite paus kanske.
Det ena är en bokklubb och det andra är en kurs i luffarslöjd, något jag alltid tyckt varit jätte fint och spännande. Jag har verkligen noll koncentration för läsning fast det är något jag egentligen älskar och jag sörjer att jag inte kan läsa just nu men kanske om jag får en spark i baken och lite mål med läsningen så kan jag komma igång igen. Och att pyssla lite med luffarslöjd låter mysigt och inte så krävande men något som får tankarna att ta lite paus kanske.